Розвиток творчих здібностей учнів - головне завдання вчителів філологічного циклу


Сьогодні формування молодої людини, здатної приймати відповідальні рішення, критично мислити, творчо вирішувати проблеми, компетентно самореалізовуватися набуває нових життєвих стратегій компетентності, конкурентоспроможності. За таких умов, як ніколи, гостро стоїть завдання створення нової філософії освіти, відкритої до прагнень та розвитку життєвого потенціалу учня. На цій основі і формується компетентність людини, її життєва стратегія, особливо під час викладання предметів філологічного циклу шляхом живого спілкування.
18 березня 2015 року на базі середньої загальноосвітньої школи №281 Святошинського району методист науково - методичного центру управління освіти, молоді та спорту Ольга Вернигора, провела семінар для голів шкільних методичних об’єднань, вчителів української мови та літератури, на тему „Компетентнісний підхід до навчання на уроках української мови та літератури через творчого учня”.
На семінарі розглянули питання компетентнісного підходу до навчання на уроках української мови та літератури.
Присутні ознайомилися з досить цікавим проектом „Творчий учитель + творчий учень = творча особистість”, у ході якого Анастасія Скоблюк, учениця 11-А класу СЗШ №281 прозвітувала про роботу гуртка „Юний журналіст”, а С. А. Мельник, yчитель СЗШ № 281, презентувала учнівський проект дитячої книги.
Методист районного управління освіти проаналізувала рівень сформованості навичок з культури мовлення учнів 8- х класів шкіл району, ознайомила з новими вимогами до проведення Державної підсумкової атестації предметів філологічного циклу, визначила коло конкретних питань компетентнісного підходу до розвитку творчих здібностей учнів.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.