Розвиваюча робота з дітьми як один з пріоритетних напрямів роботи соціального педагога ЗДО
Дошкільне дитинство – унікальний період в житті дитини, час, коли формується здоров’я, здійснюється розвиток особистості. Саме цей період є сензитивним для формування первинного світогляду у дитини, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей тощо. У цьому віці дитина перебуває в повній залежності від оточуючих її дорослих – батьків та педагогів. Від того, якими є умови розвитку малечі в соціальному довкіллі, залежить її подальша життєва позиція.
Дошкільний вік — це період набуття дитиною першого соціального досвіду, розвитку емоцій, почуттів. У цей вік вона оволодіває загальними знаннями, уміннями в набутті психічних якостей, необхідних для життя (оволодіння мовою, сприймання, уява, мислення, орієнтація в просторі й часі). Усі новоутворення дошкільного віку є не сумою знань, а певним рівнем пізнавальної активності, самостійності та творчості.
Сензитивність молодшого шкільного віку полягає в тому, що відбувається перехід від ігрової діяльності до навчальної, постановка завдань під керівництвом педагогів, яка вимагає розвитку вольових зусиль для їх вирішення.
17 січня 2019 року в НВК «Обрій» відбулося засідання фокус–групи соціальних педагогів закладів дошкільної освіти Святошинського району міста Києва на тему: «Розвиваюча робота з дітьми як один з пріоритетних напрямів роботи соціального педагога ЗДО».
Під час заходу соціальний педагог НВК «Обрій» Рибарук Альона Вікторівна ознайомила учасників фокус–групи з видами розвивальної роботи, які вона використовує у своїй практичній діяльності.
Наступним етапом засідання фокус–групи була практична частина, у якій соціальні педагоги обмінювались практичними матеріалами та власним досвідом роботи.
У практичній частині були представлені дидактичні ігри, книжки, розвивальні заняття, парціальні програми, які включають один або декілька напрямів розвитку дитини та використовуються у практичній роботі соціального педагога.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.