Сенсорна інтеграція в сучасному навчальному процесі
27 лютого 2020 року у Святошинській гімназії пройшов семінар-тренінг для соціальних педагогів та практичних психологів закладів освіти Святошинського району на тему: «Сенсорна інтеграція в сучасному навчальному процесі».
Відкрила семінар-тренінг Совенко Лариса Петрівна, методист НМЦ РУОМС, вона привітала колег з початком роботи та підкреслила, що сенсорна інтеграція (сенсорна інтеграційна терапія) - процес, під час якого нервова система дитини отримує інформацію від рецепторів усіх відчуттів (дотик, вестибулярний апарат, відчуття тіла або пропріоцепція, нюх, зір, слух, смак), потім організовує їх і інтерпретує так, щоб вони могли бути використані в цілеспрямованій діяльності.
Юкиш Людмила Олександрівна, завідуюча психологічною службою, практичний психолог Святошинської гімназії, відзначила, що при виникненні порушень обробки сенсорних сигналів з'являються дисфункції в моторному і пізнавальному розвитку, а також в поведінкових характеристиках дитини. Розкрила загальне поняття про сенсорну інтеграцію та розповіла про види порушень сенсорних систем і їх діагностику в умовах навчального закладу, про профілактику сенсорних порушень та заходи «першої допомоги» при яскравих проявах порушень, про методи сенсорної інтеграції, які можуть і навіть повинні включатися як складові частини в заняття за будь-якими іншими методиками, що недооцінювати значення стимуляції сенсорного сприйняття світу неможливо, через розвиток сенсорики ми даємо дитині механізм пізнання світу.
Конахчян Лілія Галустовна, практичний психолог Святошинської гімназії, Войтенко Анна Андріївна, практичний психолог Святошинської гімназії, Токар Альона Анатоліївна, практичний психолог Святошинської гімназії, провели з присутніми вправи та заходи для допомоги дітям із порушеннями сенсорної інтеграції під час навчального процесу та обмінялися з колегами досвідом роботи з поширення досвіду роботи.
Совенко Л. П. підвела підсумки семінару-тренінгу, подякувала адміністрації та психологічній службі Святошинської гімназії за прийом та професійну роботу з колегами та відзначила, що комплекс вправ з сенсорної інтеграції, які були проведені на заході, створюється на основі сенсорної діагностики індивідуально для кожної дитини.
Джерело: РУОМС.