Сервіс «Пульс» доводить свою ефективність
Одним з головних завдань сервісу Міністерства доходів і зборів «ПУЛЬС», який був запроваджений у 2012 році як антикорупційний проект, є оперативне вирішення питань, налагодження взаємодії та взаєморозуміння між платниками податків та органами Міндоходів.
Представникам бізнесу надано можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міндоходів. вирішувати проблемні питання у сфері адміністрування податків та митного супроводження.
За січень-листопад 2013 року до ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у
м. Києві через сервіс «ПУЛЬС» надійшло 65 інформаційних карток, що складає більше 5 % по м. Києву. Найактуальнішими питаннями, що порушувались у зверненнях на «ПУЛЬС», були питання щодо реєстрації податкових накладних – 26 інформаційних карток, щодо проведення перевірки - 7 карток, щодо видачі довідок та дозвільних документів – 17 карток, щодо прийняття звітності – 4 картки, щодо роботи ДПІ – 3 картки, по 2 картки надійшло з питань відшкодування ПДВ, внесення до реєстру неприбуткових установ та організацій, встановлення місцезнаходження підприємства, повернення коштів за декларацією.
Усі порушені заявниками питання були оперативно розглянуті та вирішені у строки, відповідності до чинних нормативно - правових актів.
ДПІ у Святошинському районі нагадує усім платникам податків, що про неправомірні дії або ж бездіяльність працівників органів Міністерства доходів і зборів України можна повідомити за номером гарячої лінії «Пульсу» (044)-284-00-07. І пам’ятайте, для того, щоб Ваше питання було оперативно вирішено, а Вас голос почутим, варто про нього сказати!
Джерело: ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.