Шкільні євроклуби – перший крок до досягнення європейського рівня освіти (фото)
В усі часи в усіх цивілізованих країнах суспільство, педагогіка, школа ставили перед собою завдання — виховати громадянина, тобто людину з певним набором її прав і обов'язків, яка поважає і дотримується норм і правил співжиття, прийнятих у даній країні та в усьому світі.
Сучасний освітньо-виховний процес має стати таким процесом, в якому відбувається соціалізація індивіда, його входження в Європейську соціокультуру. Це передбачає і потребує неформальних, інноваційних методів роботи з учнями, де активною ланкою виступає спільна творчість педагога і школяра, їх взаємодія в комунікативному колі.
Сьогодні ні в кого немає сумнівів, що входження України до Європейського Союзу не станеться само собою. Цей процес потребує кардинальних змін в усіх сферах життя країни.
Суть діяльності євроклубів полягає в інтегруванні європейської тематики в загальний зміст української шкільної освіти, формуванні в учнів відповідних знань, особистісних та соціальних умінь та навичок для життєдіяльності в сучасному європейському співтоваристві, в якому нині активно культивується відчуття спільної культури, зближення та створення об'єднаного європейського дому. Вивчення діяльності вже існуючих євроклубів, громадської думки та зарубіжного досвіду визначило, що впровадження євроклубів є своєчасним та необхідним у вихованні свідомого громадянина, здатного будувати цивілізовану європейську державу, бути конкурентноспроможним фахівцем, готовим до ринкових і демократичних змін, здатного жити і творити в інформаційному суспільстві. Це освітня орієнтація має довгостроковий характер і передбачає тривалий вплив на освітню спільноту в Україні, опанування вчителями нових методик для формулювання, опрацювання та розв'язання проблем євроінтеграції через запровадження навчального курсу та позакласних форм роботи.
Враховуючи вищезазначене та з метою патріотичного виховання учнів закладів освіти Святошинського району, 16 березня 2015 року на базі гімназії «Апогей» було проведено семінар-практикум, для відповідальних за міжнародне співробітництво «Організаційні аспекти діяльності шкільного євроклубу».
На початку засідання директор гімназії Тамара Шалда розповіла присутнім про основні шляхи співпраці адміністрації навчального закладу і органів самоврядування та презентувала роботу шкільного євроклубу.
Під час роботи семінару освітяни розглянули та проаналізували вироблення та практичну реалізацію загальних програм роботи з дітьми та молоддю, розробку нових педагогічних методик, навчально-методичних матеріалів, апробацію інноваційних методів роботи з питань європейської освіти ( останнє – з досвіду роботи гімназії «Апогей»).
Запровадження євроклубів у школі не є спеціальним шкільним предметом. Це освітня орієнтація не лише національної, а й європейської освіти. Вона має довгостроковий характер і передбачає тривалий вплив на освітню спільноту в Україні, опанування вчителями нових методик для формулювання, опрацювання та розв'язання проблем євроінтеграції через запровадження навчального курсу та позакласних форм роботи.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.