Школа майстерності професійного становлення соціального педагога, як фахівця своєї справи (фото)


4 травня 2017 року в управлінні освіти, молоді та спорту відбулося засідання соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району на тему: «Організація методичної роботи соціального педагога. Школа майстерності професійного становлення», яке провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту.
Відкриваючи засідання Совенко Л.П. відзначила, що соціально-економічні перетворення, які постійно відбуваються у суспільстві, ставлять нові вимоги до особистості соціального педагога, як сучасного фахівця. Все більшого значення для фахівця набуває здатність бути суб’єктом свого професійного розвитку та самостійно знаходити рішення соціально-педагогічних та професійно значущих проблем в умовах мінливої дійсності.
Методист розкрила тему: «Школа майстерності професійного становлення». Підкреслила, що професійне становлення – це формування професійної спрямованості, компетентності, соціально значущих та професійно важливих якостей і їх інтеграція, готовність до постійного професійного зростання, пошук оптимальних прийомів якісного і творчого виконання діяльності у відповідності до індивідуально-психологічних особливостей людини.
Також наголосила, що під професійним становленням фахівця розуміють процес прогресивної зміни його особистості внаслідок соціальних впливів, професійної діяльності і власної активності, спрямованої на самоудосконалення і самоздійснення. Становлення обов’язково передбачає потребу у розвитку і саморозвитку, можливість і реальність її задоволення, а також потребу у професійному самозбереженні.
Підводячи підсумки засідання Совенко Л.П. підкреслила, що професійний розвиток вважається досить складним процесом, що має циклічний характер. Це означає, що людина не тільки удосконалює свої знання, вміння та навички, розвиває професійні здібності, але може зазнавати й негативного впливу професійної діяльності. Професійне становлення людини охоплює тривалий період її життя (35 – 40 років). Впродовж цього часу змінюються життєві та професійні плани, відбувається зміна соціальної ситуації, провідної діяльності, перебудова структури особистості.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.