«Сьогодні - діти знавці історії, завтра - її творці». В СШ № 185 ім. Володимира Вернадського триває тиждень історії «Козацькому роду нема переводу» (фото)


«Козацькому роду нема переводу». Під таким гаслом з 13 жовтня розпочався тиждень історії в спеціалізованій школі №185 ім. Володимира Вернадського. Важко переоцінити роль історичних знань для життя людини, адже саме досвід минулого сприяє формуванню свідомої особистості, яка здатна орієнтуватись в сучасних політичних процесах.
Основні завдання, які були поставлені вчителем історії Пікаловою Л.В. є підвищення інтересу учнів до вивчення історії, стимулювання творчої та громадянської активності.
Впродовж перших днів тематичного тижня відбулося чимало цікавих та змістовних заходів. Серед них - інтелектуально-розважальна гра «Славні українці», під час якої учні мали можливість витягнути карточку з описом історичної особи та підійшовши до фотогалереї, вказати про яку відому українську постать йде мова. Розібратись з описом діячів та знайти необхідний портрет допомагали учням князь Володимир та княгиня Ольга, роль яких виконували учні 7-В класу, заздалегідь підготувавши історичні костюми.
У вівторок 14 жовтня, до Дня українського козацтва була проведена низка заходів під гаслом «Козацькому роду нема переводу», а саме: виставка плакатів, малюнків, презентаційних папок та поробок.
Особливо захоплюючим вийшло проведення козацької вікторини під час якої діти проходили 6 етапів. В першому курені відповідали на запитання про козацьку добу, в другому курені – складали прислів’я, в третьому – малювали козаків, в четвертому – вставляли пропущені слова в листі козаків до турецького султана, в п’ятому курені з літер складали слова, а в шостому оглядали історичні експонати (козацьку кулю, деталі мушкета, фрагмент ядра, монети козацької доби та багато іншого) та розповідали про призначення речей.
Наостанок діти мали змогу спостерігати, як проводиться обряд посвяти джури в справжнього козака.
Попереду на учнів ще чекають цікаві та пізнавальні заходи в світ історичного минулого. Сьогодні - діти знавці історії, а завтра - її творці.