«Сьогодні Уряд України має зробити все для того, щоб не втратити, а зберегти оборонно-промисловий комплекс країни та, не в останню чергу, зберегти авіаційну галузь». Працівники ДП «АНТОНОВ» вийшли на захист керівника підприємства Дмитра Ківи (фото)
Трудові колективи Державного підприємства «АНТОНОВ» та серійного заводу «АНТОНОВ», де працюють 13,5 тис. чоловік, стурбовані ситуацією, яка склалася навколо їх підприємств та керівника ДП «АНТОНОВ» - Президента – Генерального конструктора Дмитра Семеновича Ківи.
Нещодавно розпорядженням Кабінету Міністрів України № 340 від 09.04.2014 Дмитро Ківа звільнений з посади Голови правління Державного концерну «АНТОНОВ».
Крім цього є інформація, що в Кабінеті Міністрів України вже підготовлений проект постанови про відсторонення Дмитра Семеновича Ківи від обов’язків Президента - Генерального конструктора ДП «АНТОНОВ».
В зв’язку з цим 18 квітня на підприємстві відбулися загальні збори трудового колективу державного підприємства «АНТОНОВ», на які завітав особисто голова Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Олександр Михайлович Кулик.
Обговоривши реальний стан ситуації в Україні і, зокрема, в авіаційній промисловості України трудовим колективом ДП «АНТОНОВ» було відмічено, що під керівництвом Президента-Генерального конструктора Дмитра Ківи ДП «АНТОНОВ» пройшло інтенсивний шлях розвитку та зростання і у важких економічних умовах має стабільно високі показники виробничої діяльності. Колектив ДП «АНТОНОВ» завжди з честю представляв Україну на найвищому міжнародному рівні, захищав її авіаційний потенціал на світових ринках, утримував високі соціальні стандарти, залишаючись бездотаційним підприємством і одним з найбільших платників податків в Україні.
У зв’язку з цим на загальних зборах було ухвалено резолюцію, де висловлено довіру та підтримку трудового колективу Президенту-Генеральному конструктору ДП «АНТОНОВ» Дмитру Семеновичу Ківі, а також висунуто вимогу припинити спроби відсторонити Дмитра Ківу від керівництва ДП «АНТОНОВ» і відмінити рішення Кабінету Міністрів України №18 від 11 квітня 2014 року.
«У цей складний період розвитку України Уряд України має зробити все для того, щоб не втратити, а зберегти напрацьований десятиліттями важкої праці поколінь оборонно-промисловий комплекс країни, в тому числі, і не в останню чергу, зберегти авіаційну галузь», - заявив на зустрічі з трудовим колективом Олександр Кулик.
«Сьогодні будь-які дії, спрямовані на розхитування стабільного стану ДП «АНТОНОВ» будуть підривати незалежність і обороноздатність України і працювати на користь недругів України, конкурентів «АНТОНОВ» - на користь усіх, хто проти економічно сильної, стабільної України», - переконані працівники ДП «АНТОНОВ».
Колектив ДП «АНТОНОВ» висунув Уряду України вимогу скасувати розпорядження №340-р від 09.04.2014, щоб Президент-Генеральний конструктор Дмитро Ківа у цей відповідальний період залишався керівником державного авіабудівного концерну «АНТОНОВ».
«Колектив та керівництво нашого підприємства завжди були і є патріотами і справжніми громадянами України. Колектив ДП «АНТОНОВ» одностайно підтримує рішення Уряду у його діях, спрямованих на політичний, економічний та військовий захист нашої Держави, висловлює свою рішучу готовність захищати своєю працею політичну і економічну незалежність України. Ми впевнені - у цей тяжкий період, спираючись на досвід і патріотизм українських фахівців, Україна подолає кризу і вийде з неї переможцем», - зазначено в резолюції.
Для довідки:
На сьогодні Ківа Д.С. є найдосвідченішим фахівцем в галузі авіаційної науки та організації авіабудування в Україні. Він працює на ДП «АНТОНОВ» з 1964р. після закінчення Харківського авіаційного інституту.
В 1979 році Ківа Д.С. став одним із наймолодших заступників Генерального конструктора О.К. Антонова. 15 років - з 1990р. до 2005р. - він був першим заступником Генерального конструктора П.В. Балабуєва. На посаду Генерального конструктора Ківа Д.С. був одноголосно рекомендований Президією Науково-технічної ради. Радою головних керівників підприємства та колективом підприємства.
За безпосередньою участю Ківи Д.С. та під його керівництвом створені: легкий багатоцільовий літак Ан-28 (виготовлявся серійно в Польщі); легкий багатоцільовий літак Ан-38-100 (виготовлявся серійно в Росії (м. Новосибірськ); легкий транспортний літак Ан-74 та його модифікації Ан-74-200, Ан-74Т-100-200А, Ан-74ТК-100-200,
Ан-74Д, Ан-74VIP, Ан-74Т-300, Ан-74ТК-300 - сертифіковані і виготовляються в Україні (м. Харків): важкий транспортний літак Ан-124-100 (виготовлявся в Україні (м. Київ) та. в Росії (м. Ульянівськ); важкий транспортний літак Ан-225 - сертифікований в 2001 р.; легкий багатоцільовий літак Аy-ЗТ - сертифікований в
2000 р.(виготовлявся серійно в Росії (м. Омськ); регіональний пасажирський літак Ан-140 (виробляється серійно в Україні (м. Харків) та в Ірані (м. Ісфахан); новий регіональний пасажирський літак Ан-148 - на 70-90 місць (виготовляється в в Україні (м. Київ) та в Росії (м. Вороніж); новий регіональний пасажирський літак Ан-158 - до 99 місць (виготовляється в Україні (м. Київ).
25 травня 2005р. наказом Міністра промислової політики Шандри В.М. Ківу Д.С. було призначено на. посаду Генерального конструктора.
За час керівництва Ківи Д.С. ДП «АНТОНОВ» пройшло інтенсивний шлях розвитку та. зростання і в складних економічних умовах має стабільно високі показники виробничої діяльності.
Середньомісячна заробітна плата працівників зросла з 1461 грн до 5223 грн на місяць - в 3,6 рази.
За цей час надходження від ДП «АНТОНОВ» та працюючих на підприємстві до державного бюджету за рахунок податків та зборів склали 434555 млн. грн.
Рішенням Уряду в 2009 році до АНТК ім.. О.К.Антонова був приєднаний серійний авіаційний завод «АВІАНТ», який був розграбований та доведений до заборгованості попереднім керівництвом. Саме Ківа Д.С, заради збереження київського серійного авіаційного заводу, за підтримки Науково-технічної ради і колективу АНТК взяв на себе відповідальність за приєднання заводу до АНТК «АНТОНОВ».
За період з 2009 по 2013 рік витрати головного підприємства ДП «АНТОНОВ» (раніше - АНТК ім. О.К. АНТОНОВА) на технічне переоснащення, матеріали, податки і т.і. серійного заводу склали 2119,2 млн. грн., крім того, були покриті збитки (723.3 млн. грн.), ліквідована заборгованість за зарплатою (43 млн. грн.).
Серійний авіаційний завод поступово виходить із стану глибокої кризи і в 2013 році побудував 6 літаків Ан-148 і Ан-158.
Державне підприємство «АНТОНОВ» співпрацює більш, ніж з 200 партнерами та замовниками з Китаю, Туреччини, Німеччини, Чехії, Франції, США, Росії та. багатьох інших країн.
Президент-Генеральний конструктор Ківа Д.С. наполегливо розбудовує співробітництво ДП «АНТОНОВ» з багатьма країнами ЄС, в тому числі, з Німеччиною, Францією, Польщею, Чехією та іншими країнами.
Ця співпраця базується на високому авторитеті Генерального конструктора Ківи Д.С. серед авіаційних спеціалістів світу та його вмінню працювати з зарубіжними партнерами та замовниками.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю з посиланням на прес-службу ДП «АНТОНОВ»