Соціальні педагоги освітніх закладів району розглянули питання соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб (фото)


26 січня 2017 року на базі СЗШ № 50 відбувся семінар практикум для соціальних педагогів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району на тему: «Робота з втратою при соціальній адаптації внутрішньо переміщених осіб, сімей з дітьми». Захід провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА.
На початку семінару Лариса Совенко розповіла, що внаслідок анексії Росією АР Крим та втрати Україною контролю над частиною території Донецької та Луганської областей в Україні з’явилися великі потоки людей, які були змушені залишити місця свого постійного проживання і переселитись до інших регіонів України. У вітчизняній науковій літературі, засобах масової інформації їх визначають як «внутрішні мігранти», «вимушені переселенці», в офіційних документах – як «внутрішньо переміщені особи» (ВПО).
Далі перед присутніми виступила директор СЗШ № 50 Марина Підгора, яка поділилася досягненнями та проблемами педагогічного колективу.
Олександра Дружинська, директор Святошинського районного в м. Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розповіла присутнім про форми та методи роботи з внутрішньо переміщеними особами, сім’ями та дітьми.
Валентина Демченко, завідуюча відділом Святошинського УПСЗН надала офіційну інформацію про допомогу ВПО управлінням праці та соціального захисту населення.
Тетяна Гаврилюк, психолог КМЦС «Родинний дім», розкрила тему: «Робота з втратою шляхом кіно терапії».
Інна Душка, заступник директора КМЦС «Родинний дім» ознайомила з новітніми методами роботи при соціальній адаптації ВПО.
Наталія Мохнюк, соціальний педагог СЗШ № 50, розповіла про загальні напрями та умови соціальних підходів до вирішення проблем з ВПО.
Підбиваючи підсумки семінару практикуму, Лариса Совенко звернула увагу присутніх на те, що важливого значення набувають дослідження, в яких розглядаються проблеми, потреби ВПО, узагальнюється накопичений досвід їх соціально-економічної адаптації та інтеграції для визначення пріоритетних напрямків мінімізації негативних проявів їх інтеграції до приймаючих громад, реалізації позитивного потенціалу вимушеної внутрішньої міграції населення в Україні з урахуванням особливостей окремих регіонів та уроків міжнародного досвіду.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту