Соціальні педагоги освітніх закладів району розглянули питання створення ефективної моделі соціального партнерства в сфері формування здорового способу життя (фото)


01 грудня 2016 року в спеціалізованій школі № 200 імені Василя Стуса відбувся семінар для соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ на тему: «Створення ефективної моделі соціального партнерства в сфері формування здорового способу життя», який проводила методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА Лариса Совенко.
У вступному слові перед соціальними педагогами району Совенко Л.П. відзначила, що нині відносини соціального партнерства можуть сприяти суспільній злагоді та спростити ціннісне включення України у світове співтовариство, що базується на правових і демократичних принципах свободи особи, толерантності та ліберальної економіки. Подібні завдання актуалізовані необхідністю розвитку українського суспільства, тому вимагають системного вивчення. Також необхідне теоретичне і практичне осмислення культурних і ціннісних факторів формування соціального партнерства, ідеології становлення партнерських відносин у суспільстві та освіті, ціннісних основ формування і відновлення соціального партнерства у традиційному соціумі в умовах трансформації загально-освітнього простору.
Презентацію моделі системи роботи спеціалізованої школи № 200 провело учнівське само-врядування закладу.
Директор СШ № 200 Тетяна Алєксандрова ознайомила присутніх з роботою наукового проекту за матеріалами експериментального дослідження Всеукраїнського рівня «Виховна система загальноосвітнього закладу: контури розвитку».
Соціальний педагог СШ № 200 Людмила Алєксандрова розповіла присутнім про успішне впровадження моделі превентивної освіти у спеціалізованій школі № 200 імені В. Стуса.
Психолог СШ № 200 Неділько В.В. провела фрагмент тренінгового заняття з учнями 1-5 класів «Королівство уважних громадян».
Підбиваючи підсумки семінару Совенко Л.П. наголосила, що теоретичною і практичною основою становлення соціального партнерства є визнання необхідності існування в суспільстві різноманітних соціальних груп зі специфічними функціями, об’єктивності конфлікту їх інтересів, можливості отримати результат у вигляді взаємоприйнятого суспільного розвитку, що відповідає перспективним завданням, компромісу. Становлення й розвиток соціального партнерства можливий за певних умов, зокрема створення необхідного інституціонального і правового середовища.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.