Соціальні педагоги освітніх закладів Святошинського району розглянули в фокус-групі тему: «Діагностичні методики в роботі соціального педагога»


10 листопада 2016 року в спеціалізованій школі № 196 з поглибленим вивченням іноземних мов відбулося засідання фокус-групи для соціальних педагогів ЗНЗ та ДНЗ на тему: «Діагностичні методики в роботі соціального педагога», який провела Лариса Совенко, методист НМЦ управління освіти, молоді та спорту.
Засідання фокус-групи розпочалося з виступу Совенко Л.П., яка розкрила питання соціально-педагогічної діагностики, як спеціально організований процес пізнання, в якому відбувається збір інформації про вплив на особистість соціально-психологічних, педагогічних, екологічних і соціальних факторів з метою підвищення ефективності соціально-педагогічної діяльності. Метою соціально-педагогічної діагностики є встановлення соціального діагнозу. Крім цього діагностика передбачає проведення профілактичних заходів щодо асоціальної поведінки особистості.
Олена Мендель, директор СШ № 196 ознайомила присутніх з особливостями освітньої діяльності закладу та тематикою роботи педагогічного колективу. Розкрила поняття соціальної діагностики, яка здійснюється за допомогою певного діагностичного інструментарію, що є сукупністю різних соціальних та статистичних методів, які використовують педагоги в роботі з дітьми та батьками.
Ірина Дробіт, соціальний педагог СШ № 196 розкрила тему: «Соціально-психологічне діагностування - основа компетентісно-спрямованого виховання» та ознайомила присутніх соціальних педагогів району з реалізація проекту «Діагностування» в СШ №196.
Підбиваючи підсумки семінару, методист НМЦ наголосила, що об’єктом діагностики для соціального педагога навчальних закладів є особистість дитини в системі її взаємодії з соціальним мікросередовищем та окремими суб’єктами цього середовища, які впливають на формування та розвиток особистості дитини, а предметом діагностики є соціально-педагогічна реальність.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту