Соціальні педагоги закладів освіти обговорили роботу з сім'ями групи «ризику» (фото)


У житті кожної людини родина займає особливе місце. У сім'ї росте дитина і з перших років свого життя вона засвоює норми співжиття, норми людських відносин, вбираючи з родини добро і зло, все, чим характерна його сім'я. Сім'я є джерелом і ланкою передачі дитині соціально-історичного досвіду, і, перш за все, досвіду емоційних і ділових взаємин між людьми. З огляду на це, можна з повним правом вважати, що сім'я була, є і буде найважливішим інститутом виховання, соціалізації дитини.
12 березня на базі Київської гімназії № 154 управління освіти, молоді та спорту провело семінар для соціальних педагогів закладів освіти Святошинського району «Робота соціального педагога з сім'ями групи «ризику»».
«Сім'я - це невід'ємна складова соціально-педагогічної діяльності, оскільки успішний розвиток і соціалізація дитини багато в чому визначається сімейною ситуацією», - розпочала засідання Оксана Клименко, методист психологічної служби.
На розвиток людини впливає безліч різних чинників, як біологічних, так і соціальних. Головним соціальним фактором, що впливає на становлення особистості, є сім'я. У залежності від складу сім'ї, від відносин у родині до членів сім'ї і взагалі до оточуючих людей людина дивиться на світ позитивно чи негативно, формує свої погляди, будує свої відносини з оточуючими. Відносини в родині впливають на те, як людина надалі будуватиме свою кар'єру, по якому шляху він піде.
Розуміючи важливість впливу родинних традицій на комплексне виховання дитини заступник директора з науково-методичної роботи Київської гімназії № 154 Старчієнко О.А. презентувала роботу навчального закладу у вищезазначеному напрямку.
Сімейне виховання - це одна з форм виховання підростаючого покоління в суспільстві, що поєднує цілеспрямовані дії батьків з об'єктивним впливом життєдіяльності сім'ї, в якій відбувається ні з чим не порівнянний за своєю виховної значимості процес соціалізації дитини.
В даний час сім'я як соціальний інститут переживає важку кризу. Втрачено дуже багато сімейно-моральних традицій, змінилося ставлення батьків до дітей, зруйнований психологічний мікросоціум родини. У нових кризових умовах сім'я не готова взяти повну відповідальність за виховання своїх дітей, так як змінилися економічні умови змушують батьків більшу частину свого часу шукати джерела для існування, на шкоду виховання дітей.
Саме над цими проблемами посилено працюють соціальні педагоги та практичні психологи закладів освіти Святошинського району.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту