Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація розпочинає фотоконкурс для всіх бажаючих «#DolikeSvyatoshyn»


ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ФОТОКОНКУРСУ
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація розпочинає фотоконкурс для всіх бажаючих «#DolikeSvyatoshyn», який триватиме на сторінці у ФБ «Святошинський район» у соціальній мережі.
Знайомтесь з умовами, беріть участь та вигравайте цікаві призи!
Загальна інформація про конкурс:
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація запрошує вас взяти активну участь у проекті «#Do like Svyatoshyn!» та надіслати своє фото на фотоконкурс «#DolikeSvyatoshyn!»»
Умови фотоконкурсу «#DolikeSvyatoshyn»:
До участі у фотоконкурсі запрошуються аматори, професійні фотографи, організатори та учасники без обмеження за віком.
Приймаються чорно-білі та кольорові фотографії (не більше п’яти фото від одного учасника), які завантажуються безпосередньо в групу «Святошинський район» у соціальних мережах з відповідним хештегом #DolikeSvyatoshyn.
Вимоги до фото:
фото має бути зроблено у Святошинському районі протягом 2016 - 2018 рр.
Архівні знімки журі не розглядатиме.
На фото мають бути зображені місця, архітектура, будинки, споруди, елементи благоустрою та малі архітектурні форми, ландшафт та природне середовище, люди, пам’ятні знаки тощо з обов’язковою географічною прив’язкою до Святошинського району.
До участі у конкурсі допускаються фотографії з використанням будь-якої технології аналогового негативно-позитивного фотопроцесу та цифрових редакторів зображення з мінімальним використанням технологій та елементів digital art.
Участь у фотоконкурсі «#DolikeSvyatoshyn»:
Участь у Конкурсі передбачає згоду на використання фотографій у друкованій, сувенірній продукції, на інтернет ресурсах, виставках з метою популяризації Святошинського району.
Учасники конкурсу при поданні робіт зобов’язані дотримуватись вимог законодавства про авторські права.
Підпис до фото має містити прізвище, ім’я автора та назву роботи, місце зйомки.
У конкурсі беруть участь лише ті роботи, які зроблені протягом 2016 - 2018 рр. Роботи приймаються до 22 травня 2018 року!
Визначення переможців:
Оцінка поданих проектів здійснюється журі згідно з такими критеріями:
- оригінальність ідеї та змісту, художнього рішення;
- наявність елементів, образів або символів, що асоціюються з ключовими об’єктами Святошинського району;
- актуальність погляду на пріоритети розвитку Святошинського району;
- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, пластик, дерево, метал).
Буде визначено двох переможців та призерів конкурсу.
Також один додатковий приз отримає переможець у номінації глядацьких симпатій, якого буде визначено шляхом голосування у мережі Інтернет у соціальних групах за найбільшою кількістю позитивних позначок.
Висвітлення конкурсу в мережі Інтернет:
Усі роботи на фотоконкурс мають бути завантажені і розміщені на офіційній сторінці «Святошинський район» (у коментарях під публікацією про фотоконкурс #DolikeSvyatoshyn) у соціальній мережі Фейсбук з 10 травня по 22 травня 2018 року.
Голосування в номінації глядацьких симпатій здійснюватиметься шляхом підрахунку позитивних схвальних оцінок користувачів (відповідно «лайки», «сердечки»). Переможця буде визначено шляхом складання всіх оцінок разом.
Оголошення результатів конкурсу:
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація оголосить переможців фотоконкурсу «#DolikeSvyatoshyn» на офіційному веб-сайті та на своїх офіційних сторінках у соціальних мережах не пізніше 26 травня 2018 року.
Призи:
Переможці та призери отримають подарунки від Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та партнера - Благодійного фонду Олександра Третьякова.
Заміна призів грошовим еквівалентом не здійснюється.
Нагородження переможців конкурсу:
Нагородження переможців конкурсу відбудеться у Святошинському районі в парку «Інтернаціональний» під час святкування Дня Києва «Міжнародний Святошин», що пройде 26 травня 2018 року.
Детальні умови будуть обговорені з переможцями та призерами після оголошення результатів конкурсу.
Участь у конкурсі – безкоштовна!