Тиждень природничих наук завершився в Київській гімназії №287 (фото)
В квітні у гімназії пройшов тиждень природничих наук. Завдання тижня - викликати інтерес до предметів природничого циклу, формувати пізнавальні здібності, сприяти творчому розвитку особистості, вчити застосовувати свої знання, відстоювати свою точку зору.
У проведенні тижня прийняли участь учні 5-10 класів.
Перший день - це своєрідний вступ, тож учні ознайомилися з роботою тижня по шкільному радіовіснику.
Тиждень був відкритий виставкою стіннівок учнів 6 класів: «Дослідження рослинного та тваринного світу океанів». Це дозволило учням дізнатись багато цікавого про біологічні ресурси океанів, використання їх людиною та екологічні проблеми, що виникають у зв’язку з цим.
Протягом дня працював кінолекторій, було переглянуто екофільм «Чорнобиль: дика природа та радіація». Особливе зацікавлення викликав науковий фільм «Народження Землі».
Другого дня в холі гімназії відбулася виставка квітів для учнів 5-10 класів: «Прекрасний світ природи», яка відіграла велику роль у естетичному вихованні школярів.
Учнями старших класів було організовано цікаву пізнавальну перерву для учнів молодшої школи : «Сходинки до біології».
З метою розвитку хімічної інтуїції, уваги та логічного мислення, збагачення інтелекту новими знаннями у актовій залі була проведена інтелектуальна гра: «Я люблю хімію» для учнів 8-х класів.
Розширити знання учнів про традиції країн світу допомогла яскрава шоу-програма: «Мода і географія», а знання про Всесвіт – урок – КВК у 5 класі.
Традицією є зустріч з цікавою людиною. Доктор біологічних наук, професор Балашов Л.С. провів лекторій для учнів 9-11 класів на тему: «Природа візьме своє».
Для учнів 5 класів організовано конкурс на найкращий малюнок: «Світ, що нас оточує».
Велику зацікавленість викликають екскурсії до планетарію, національного еколого-натуралістичного центру, інституту ім. Богомольця.
Тиждень природничих наук є комплексним заходом, який поєднує індивідуальну, групову і масову роботу , володіє величезним потенціалом активізації пізнавальної активності учнів і підвищення рівня знань з географії, біології та хімії.