Тиждень точних наук у СЗШ № 215 (фото)
Мета Тижня – підвищення зацікавленості учнів даними навчальними предметами, активізація пізнавальної діяльності учнів, розвиток навичок, вмінь та логічно-просторового мислення учнів в процесі навчання та в практичній діяльності, а також обмін між колегами педагогічними новаціями, досвідом викладацької діяльності.
Тиждень розпочався демонстрацією настінних газет з різноплановою тематикою стосовно історії та розвитку наук – математики, фізики та інформатики, з кросвордами, фізико-математичними загадками, з розважальними завданнями тощо. Вчитель математики Арутюнян Р.С. підготувала галерею видатних вчених-математиків з описом їх життя та внеску в світову науку.
Протягом тижня проводилося багато різноманітних заходів.
З учнями 9 - 10 класів вчителі фізики Шкот Н.В. та Разумова Н.В. провели математично-фізичну гру «Як стати відмінником». Пари учнів в особистому змаганні відповідали на 12 запитань, під час відповіді на які можна було скористатися підказками «50х50» та «допомога друга» з числа однокласників. Рівень гри повністю залежав від вміння старшокласників логічно, нестандартно мислити, знаходити в глибинах своєї свідомості найважливіші знання математики за всі роки навчання.
Вчитель математики Арутюнян Р.С. провела з учнями 6-А класу брейн-ринг «Математика – цариця наук». Мета конкурсу: перевірити знання учнів з вивчених тем, розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, розвивати увагу, спостережливість, виховувати культуру поведінки, повагу до суперника, товариськість. Діти продемонстрували вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати. Рівень гри був високий, але шестикласники подолали його з честю.
В межах міжпредметних зв’язків вчителі Шкот Н.В. та Рехлецька А.В. з учнями 5-х класів провели вікторину «Думай, розв’язуй, отримуй задоволення», яка включала в себе диференційовані завдання з математики та інформатики. Мета такого заходу – розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість, уміння швидко орієнтуватися в хитросплетіннях математичних понять, користуватися інформаційними технологіями, працювати на інтерактивній дошці.
З 5-ми класами вчитель математики Рехлецька А.В. провела надзвичайно веселу, захоплюючу гру «Математичне інтелектуальне шоу «Слабка ланка»», під час проведення якого діти демонстрували знання не тільки з математики але й з інших предметів, пізнавали безмежний світ математичних формул, чисел і символів, з захопленням, активно і весело відповідали на різноманітні за змістом та формою постановки запитання.
Для учнів 5-х, 6-х, 7-х класів вчителями Рехлецькою А.В., Разумовою Н.В. та Арутюнян Р.С. були проведені інтерактивні уроки з історії математики, на яких учні знайомилися з історією виникнення, розвитку математики, як науки, та досягненнями, якими володіє математика сьогодні.
З метою пропагування такого предмету, як фізика, учні 10-го класу провели для молодших учнів у рамках заходу «Цікава фізика» демонстрацію фізичних дослідів.
На перервах, граючись, діти розв’язували різноманітні математичні головоломки, кросворди, ребуси тощо.
Всі вищевказані заходи мали проблемно-пошуковий напрямок, пройшли з великим успіхом, запалюючи учнів азартом інтелектуальної боротьби. Заходи вчителі проводили натхненно, на високому методичному рівні.
Джерело: СЗШ №215.