«Центр комунального сервісу» пропонує 10 дистанційних каналів обслуговування у період протиепідемічних обмежень
Опубліковано 21 липня 2020 року о 13:39
фото
У період дії карантинних обмежень «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує, що продовжує працювати у дистанційному режимі.
Наразі безперебійно отримувати онлайн-консультації та вирішити питання, не виходячи з дому, можна через:
- особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
- мессенджер на Facebook-сторінці «Центру комунального сервісу» – для вирішення усіх питань;
- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
- сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
- Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Заслонова, 22; вул. Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. В. Івасюка, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Гонгадзе, 20-Е; б-р Вернадського, 63-А; вул. Я. Коласа, 15-Б; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Довженка, 10.
Джерело: КМДА.