«Центр комунального сервісу» запускає канал зв’язку у Telegram для вирішення житлово-комунальних питань
            КК «Центр комунального сервісу» розширює комплекс дистанційних сервісів для киян та запускає додатковий канал зв’язку – Telegram. Кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє комунальний концерн.
Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.
Як зазначає підприємство, кияни все частіше віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:
- Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
 - Дарницький район – @CKS_DARN;
 - Деснянський район – @CKS_DESN;
 - Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
 - Оболонський район – @CKS_OBOLON;
 - Печерський район – @CKS_PECH;
 - Подільський район – @CKS_PODIL;
 - Святошинський район – @CKS_SVIAT;
 - Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
 - Шевченківський район – @CKS_SHEV.