Творча група практичних психологів ДНЗ та НВК з досвідом роботи до 3-х років (фото)
Перші кроки психолога у професії – етап відповідальний і складний. У процесі адаптації до професійної діяльності кожен психолог стикається з низкою типових для більшості колег питань. З метою допомоги у вирішенні цих питань виникла потреба у створенні творчої групи практичних психологів ДНЗ та НВК з досвідом роботи до 3-х років, що вже декілька років щомісяця збирається для роботи. Керівниками творчої групи є досвідчені практичні психологи дошкільних закладів району, які проходять чергову атестацію у поточному навчальному році. Учасники групи мають змогу ознайомитись з системою, організацією роботи та наповнюваністю кабінету колег, проглянути фрагмент розвивального або корекційного заняття, отримати фахову консультацію з вирішення конкретних питань та психологічних ситуацій.
Чергове засідання творчої групи відбулось 24.10.2013 року в дошкільному навчальному закладі №785. Практичним психологом Гавриловець Н.О. було проведене корекційне заняття з подолання тривожності і страхів у дітей середнього дошкільного віку.
Становлення особистості починається саме в дошкільному дитинстві. На цьому етапі зміни в будь-якій ланці психологічної структури чи механізму розвитку можуть суттєво вплинути на майбутнє малюка, його емоційний стан та психологічне здоров’я. У дитини дошкільного віку практично немає захисних механізмів від впливу негативних факторів оточуючого світу. Процес формування особистості дитини нерідко супроводжується наявністю дитячих страхів. Дитячі страхи – явище досить поширене. За дослідженнями вчених, дитячі страхи у випадку нормального розвитку є важливою ланкою в регуляції поведінки дитини, самозбереженні і загалом мають позитивний адаптаційний зміст. Однак нерідко виникає ситуація, коли загальна кількість страхів та їх інтенсивність обмежують дитину у взаємодії із зовнішнім світом, викликають стан психічного напруження, безпорадності, тривоги.
Практичний психолог ДНЗ№785 Гавриловець Н.О. представила на розгляд колег комплексне корекційне заняття з використанням елементів психогімнастики, арт-терапевтичних методів роботи зі страхами, тіньового театру. Доцільно та ефективно були використані казка, музичний супровід, рухливі вправи. Тепла атмосфера заняття , щира зацікавленість психолога у кожній дитині, гнучке володіння техніками корекційної роботи Надії Олександрівни підтвердили її високий фаховий рівень.
Учасники творчої групи отримали відповіді на запитання, стосовно проведеного заняття, із зацікавленістю ознайомились з використаними техніками та методами роботи. Надія Олександрівна познайомила колег із оформленням кабінету, де у невимушеній атмосфері продовжилось професійне спілкування.