Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Творча лабораторія вчителів природничих наук та математики

Опубліковано 05 березня 2014 року о 17:36

 04 березня 2014р. о 15-00 в середній загальноосвітній школі  №253 відбувся, традиційний для березня, науково-методичний захід -  творча лабораторія вчителів, які атестуються на встановлення вищої категорії та звання «Старший вчитель», під час якої вчителі – предметники загальноосвітніх закладів освіти Святошинського району продемонстрували свій педагогічний досвід.

 Творча  лабораторія створюється відповідно до Законів України “Про загальну середню освіту» та є однією з форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Вона об’єднує вчителів-практиків, які займаються освітньою діяльністю з різних напрямів. Метою творчої лабораторії є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та залучення їх до науково-дослідницької роботи, підвищення якості надання освітніх послуг.

«Математика є одним із опорних предметів загальноосвітньої школи, які забезпечують вивчення дисциплін, перш за все предметів природничого циклу. Багато традиційних методів викладання на сьогоднішній день малоефективні і не допомагають розвивати інтерес до вивчення математики. Очі дітей загоряються у той момент, коли їх навчають чомусь значному, важливому в житті, а не для отримання оцінок. Вчитель на уроці повинен намагатись донести знання так, щоб кожен учень вмів ними оперувати, витрачаючи на це лише частку своїх сил» - зазначила Грищук І.С., методист науково - методичного центу.

Під час проведення заходу  було порушено ряд актуальних питань, а саме: використання інтерактивних технологій на уроках фізики та математики;  розв’язання експериментальних та прикладних задач; незвичайні творчі вправи до уроків; підвищення  ефективності організації самостійної діяльності школярів.

Вчителі-предметники наголосили на тому, що інтелектуальний і естетичний заряд математичної дисципліни значно підвищується  коли на уроці  застосовуються ігрові елементи, яскраві історичні повідомлення, а також засоби екранізації, за допомогою яких можна проектувати на екран завдання самостійної роботи, математичні диктанти, тощо. Такий прийом організації роботи має свої переваги в тих випадках, коли її завдання потребують аналізу таблиць, малюнків, графіків, їх заповненням, добудовою. 

Таким чином, використання різноманітних сучасних засобів навчання дозволяє вчителеві цілеспрямовано й ефективно керувати процесом самостійної діяльності учнів, сприяє підвищенню рівня самостійності в опануванні нових знань, формує елементи інформаційної культури учнів і,

разом з тим, стимулює інтерес учнів до вивчення природничих наук та математики, що і підтвердили це своїм досвідом педагоги.

 

Джерело: управління освіти.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux