Творча лабораторія вчителів природничих наук та математики
04 березня 2014р. о 15-00 в середній загальноосвітній школі №253 відбувся, традиційний для березня, науково-методичний захід - творча лабораторія вчителів, які атестуються на встановлення вищої категорії та звання «Старший вчитель», під час якої вчителі – предметники загальноосвітніх закладів освіти Святошинського району продемонстрували свій педагогічний досвід.
Творча лабораторія створюється відповідно до Законів України “Про загальну середню освіту» та є однією з форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Вона об’єднує вчителів-практиків, які займаються освітньою діяльністю з різних напрямів. Метою творчої лабораторії є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та залучення їх до науково-дослідницької роботи, підвищення якості надання освітніх послуг.
«Математика є одним із опорних предметів загальноосвітньої школи, які забезпечують вивчення дисциплін, перш за все предметів природничого циклу. Багато традиційних методів викладання на сьогоднішній день малоефективні і не допомагають розвивати інтерес до вивчення математики. Очі дітей загоряються у той момент, коли їх навчають чомусь значному, важливому в житті, а не для отримання оцінок. Вчитель на уроці повинен намагатись донести знання так, щоб кожен учень вмів ними оперувати, витрачаючи на це лише частку своїх сил» - зазначила Грищук І.С., методист науково - методичного центу.
Під час проведення заходу було порушено ряд актуальних питань, а саме: використання інтерактивних технологій на уроках фізики та математики; розв’язання експериментальних та прикладних задач; незвичайні творчі вправи до уроків; підвищення ефективності організації самостійної діяльності школярів.
Вчителі-предметники наголосили на тому, що інтелектуальний і естетичний заряд математичної дисципліни значно підвищується коли на уроці застосовуються ігрові елементи, яскраві історичні повідомлення, а також засоби екранізації, за допомогою яких можна проектувати на екран завдання самостійної роботи, математичні диктанти, тощо. Такий прийом організації роботи має свої переваги в тих випадках, коли її завдання потребують аналізу таблиць, малюнків, графіків, їх заповненням, добудовою.
Таким чином, використання різноманітних сучасних засобів навчання дозволяє вчителеві цілеспрямовано й ефективно керувати процесом самостійної діяльності учнів, сприяє підвищенню рівня самостійності в опануванні нових знань, формує елементи інформаційної культури учнів і,
разом з тим, стимулює інтерес учнів до вивчення природничих наук та математики, що і підтвердили це своїм досвідом педагоги.
Джерело: управління освіти.