Творча лабораторія вчителів трудового навчання та художньо-естетичного циклу (фото)
04 березня 2014 на базі середньої загальноосвітньої школи №253 відбувся захід вчителів трудового навчання та художньо-естетичного циклу, які атестуються на встановлення вищої категорії та звання «Старший вчитель», під час якого педагоги загальноосвітніх закладів освіти Святошинського району поділились своїм досвідом.
Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як могутній пізнавальний і вихований потенціал, пов'язаний з естетичною природою завдяки якій осягаються потаємні процеси духовного життя дитини, її внутрішнього світу. Нові реалії вимагають змін до методологічних засад вивчення предмету, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів.
Педагоги закладів освіти району та методисти науково- методичного центру із захопленням прослухали вчителя Шиніну І. М., спеціалізованої школи №196, яка розповіла про терапевтичний вплив музики на психічну корекцію дітей шкільного віку»; Тищенко О. В., (гімназія «Лілея»), «Використання інформативно - комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва, як засобу підвищення рівня музично-естетичного виховання та розвитку учнів», вчителів предмету «Музичне мистецтво».
Під час засідання були розглянуті матеріали викладання предмету «Образотворче мистецтво» освітлюючи такі теми: «Розвиток ключових компетенцій та творчості вищої кваліфікації учнів через використання нових технік та технологій на уроках ОТМ та трудового навчання», «Архітектурний простір у вивченні курсу образотворчого мистецтва», «Психолого-педагогічні умови забезпечення колекційної спрямованості учнів на уроках трудового навчання в спеціальних умовах».
Вчитель предмету «Трудове навчання» середньої загальноосвітньої школи №215 Шкот Н.В. презентував інтерактивні методи вивчення технологій.
Педагогами було широко представлено ілюстративний матеріал: репродукції творів майстрів живопису, графіки, дизайну, світлини архітектурних споруд та скульптур, творів народного мистецтва, на які учень може орієнтуватися під час сприймання творів мистецтва та практичного виконання творчих завдань.
Отже, представлений педагогічними працівниками дидактичний наочно-ілюстративний матеріал допоможе школярам зрозуміти сутність змісту навчального процесу й творчо реалізувати виконання програмових завдань як під керівництвом учителя, так і самостійно.


Джерело: Управління освіти Святошинського району.