У Києві з початку року укладені майже пів тисячі договорів реструктуризації заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги
У КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) за 8 місяців 2023 року уклали 463 договори реструктуризації (розстрочення) заборгованості, більша частина яких – 240 договорів – за постачання теплової енергії та гарячого водопостачання. Про це повідомила заступниця комерційного директора комунального концерну Юлія Петрик.
«Споживачам, які мають заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг і з об’єктивних підстав не можуть її оплатити одразу, ЦКС пропонує укласти договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості. Договір можна укласти за послуги з утримання будинку, споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів, постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення», – зауважила Юлія Петрик.
Вона додала, що з майже пів тисячі укладених договорів, 153 – за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій/послуга з управління багатоквартирним будинком, 46 – за вивезення твердих побутових відходів та 24 – за централізоване водопостачання холодної води та водовідведення.
Для укладення договору потрібно звернутися до будь-якого районного сервісного центру ЦКС (незалежно від місця проживання) за попереднім записом на сайті: https://cks.com.ua/equery або в порядку живої черги та подати заяву, оригінали й копії документів:
- паспорт або ID-картка та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру;
- картка платника податків (ІПН) (не надається власником ID-картки в разі наявності ІПН у зазначеному документі);
- документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням/квартирою та витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
- належним чином оформлені договори про надання житлово-комунальних послуг із виконавцями цих послуг (за відсутності договорів укладенню договору реструктуризації передує підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг).
Також, у разі відсутності власника житла, це може зробити уповноважений представник власника/користувача житловим приміщенням.
Для цього, окрім копій вищезазначених документів, потрібно додати: довіреність уповноваженої особи, її паспорт або ID-картку та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру.
Також можна отримати консультацію у фахівця ЦКС, звірити суму заборгованості, подати заяву та копії документів дистанційно через:
- месенджер у Facebook: https://www.facebook.com/cks.com.ua;
- Skype чи Telegram: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Перед підписанням договору реструктуризації фахівець ЦКС актуалізує данні власника, звірить суми заборгованості, платежів, показань квартирних лічильників та, за наявності підстав, відкоригує нарахування, а також узгодить період реструктуризації заборгованості та розмір щомісячного обов’язкового платежу.
Якщо звернення опрацьовувалось у дистанційному режимі, то після врегулювання всіх питань та отримання повного пакета документів споживача запросять до сервісного центру для підписання договору у зручний час.
Окрім того, у сервісних центрах ЦКС можна передати необхідні документи за допомогою застосунку «Дія».