У Київській дитячій музичній школі № 23 пройшов відкритий урок викладача з фаху домри Галини Володимирівни Хрустевич (фото)


Днями в Київській дитячій музичній школі № 23 відділу культури та охорони культурної спадщини на відділі народних інструментів (завідувач відділу Макаренко Ольга Миколаївна) відбувся відкритий урок викладача з фаху домри Хрустевич Галини Володимирівни.
Урок був проведений з ученицею 7 класу Ташевою Анною за темою «Робота над художнім образом на прикладі твору композитора К. Домінчена «Романс»» з метою досягнення художньої виразності, чіткості виконання штрихів, якісного звуковидобування та динамічних відтінків. Основне завдання полягало в тому, щоб навчити ученицю самостійно розкривати художній образ твору засобами, доступними на даному етапі навчання, формувати власну думку щодо характеру музичного твору, стимулювати бажання та інтерес до самостійних занять. Було показано роботу над технічним матеріалом (Гама ля мажор та Етюд Г. Кайзера фа мажор), де викладач ставила завдання простежити за правильним застосуванням аплікатури, плавністю переходів з позиції в позицію, ритмічністю виконання, рівністю і чіткістю виконання штрихів. Зокрема, для кращого оволодіння координацією рук, виховання відчуття ритму та метричної пульсації, викладач показала роботу над деякими вправами. В Етюді було окремо опрацьовано середню частину, де зустрічається багато знаків альтерації. Слідкували за рівністю виконання пасажів, опорою на першу долю, зупинялися на складних місцях, опрацьовували їх. П'єса під назвою «Романс» К. Домінчена потребувала більш детальної роботи над фразуванням, динамікою, диханням, веденням звуку, відчуттям затакту. Викладач вела мову про поєднання фраз у цілі речення, обережні закінчення, без чіпляння струн, працювала над побудовою твору, звуковеденням, а також складними місцями. Також було оговорено роль концертмейстера у творі.
За висновками викладачів, урок було проведено на одному диханні, цікаво, у приємній атмосфері, також було відмічено актуальність і складність обраної теми, зацікавленість і активність учениці, хороший контакт та порозуміння між викладачем та ученицею під час виконання завдань.
Джерело: відділ культури та охорони культурної спадщини.