Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Києві посилюють роботу інспекції з питань контролю у сфері житлово-комунальних послуг

Опубліковано 06 червня 2025 року о 13:40

У разі неналежної якості житлових і комунальних послуг мешканці столиці можуть звернутися до Управління (інспекції) з питань контролю у сфері житлово-комунальних послуг, що є структурним підрозділом Департаменту територіального контролю міста Києва. Торік інспектори підрозділу провели майже 4,5 тисячі обстежень та перевірок у житлових будинках за заявками мешканців. Про це під час однієї з таких інспекцій у житловому будинку на вул. Празькій у Дніпровському районі повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Він зауважив, що кілька років тому міська влада ініціювала створення такої інспекції, адже дієвий механізм контролю за якістю житлово-комунального сервісу є надзвичайно актуальним.

«Інспектори на регулярній основі проводять огляди, перевірки, обстеження та інші заходи на підставі звернень киян, які сигналізують про проблемні випадки без належного реагування. Йдеться про чистоту і санітарний стан будинків та дворів, інженерних мереж, індивідуальних теплових пунктів та інших систем. Працівники перевіряють параметри води і тепла та, в разі невідповідності нормі, визначають причину для того, щоб виправити ситуацію або, приміром, зробити перерахунок. Також інспектори залучають одразу кілька виконавців послуг і роблять спільні комісійні обстеження, забезпечуючи комплексний підхід до розв’язання проблеми. Працівники інспекції моніторять Контактний центр міста Києва 1551, єдину диспетчерську з питань житлово-комунального господарства 1557, соціальні мережі. Також кияни можуть напряму звернутись до Управління за допомогою

електронної пошти або через сторінку Департаменту територіального контролю у Facebook», – пояснив посадовець.

Петро Пантелеєв зазначив, що аналіз роботи у 2024 році, протягом якого провели майже 4,5 тисячі інспекцій та склали 737 актів комісійних обстежень, виявив найтиповіші недоліки: захаращення підвалів і технічних поверхів, витоки з інженерних мереж та підтоплення підвальних приміщень, невпорядковані електрощитові та телекомунікаційні мережі провайдерів, залишки будівельного сміття на покрівлях тощо.

«Питання чистоти й належного санітарного стану в будинках та на їхніх територіях потребує не коштів, а лише налагодженої системної роботи. Там, де виявлятимемо постійні недоліки та відсутність роботи, прийматимемо кадрові та організаційні рішення», – підкреслив представник КМДА.

Джерело: КМДА.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux