У листопаді демонтовано 1451 незаконний рекламний засіб
Протягом листопада у столиці демонтовано 1451 незаконний рекламний засіб (РЗ), серед яких 631 одиницю демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 410; вивіска – 235; електронне табло – 9; елементи благоустрою – 1; конструкція на даху – 4; кронштейн – 104; лайтпостер, що стоїть окремо, – 30; прапор, прапорець – 13; телевізійний екран на фасаді – 3; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 444; тумба, що стоїть окремо, – 21; холдер – 99; щит на фасаді – 4; щит, що стоїть окремо, – 73.
Нагадаємо, що Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Саме завдяки новим Правилам, наразі можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів.
Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.
Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).
Довідково.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
Окрім того, кожен підприємець може скористатися онлайн-сервісом щодо розміщення вивіски. У свою чергу, робочий орган протягом 10 робочих днів приймає рішення про відповідність чи невідповідність вивіски та повідомляє заявника: http://eadv.kyivcity.gov.ua.