У спеціалізованій школі № 185 ім. Володимира Вернадського пройшла педагогічна рада


Є вічні теми, що не втрачають своєї актуальності не тільки в педагогіці, а й у суспільстві в цілому. Серед таких тем - взаємодія сім'ї та школи. Інтерес зрозумілий: адже сім'я і школа - це два громадських інститути, від узгодженості дій яких залежить ефективність процесу виховання дитини.
26 березня 2019 року в спеціалізованій школі № 185 ім. Володимира Вернадського було проведено педагогічну раду на тему «Школа і сім`я: партнерство в умовах Нової української школи». Розпочав педраду директор школи Щербаков Є.М., окресливши завдання, які стоять перед сучасною школою у світлі реформи української шкільної освіти, у рамках співпраці школи та родини. Заступник директора з виховної роботиКостівська Н.Ф.розкрила поняття «педагогіки партнерства» як одного із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Вчитель початкових класів Мельничук О.В. акцентувала увагу на організації роботи з батьками учнів початкової школи згідно з концепцією НУШ. Класний керівник 7-Г класу Кучер Н.В. підготувала виступ на тему «Інтеграція батьків у педагогічний процес: напрями побудови ефективного партнерства». Соціальний педагог Франко В.П. дала рекомендації стосовно грамотної побудови батьківсько-вчительського всеобучу щодо створення безпечного освітнього середовища.
Сучасному суспільству потрібні освічені, фізично і психічно здорові, підприємливі люди, які можуть легко адаптуватися до умов сучасного життя, які навчені самостійно приймати рішення в ситуації вибору, прогнозуючи всі можливі наслідки. Добре налагоджена й організована взаємодія сім'ї і школи і дає можливість усвідомити батькам необхідність придбання нових знань для формування і розвитку такої особистості, а також формує потребу у сім'ї, в безпосередньому спілкуванні з педагогами, які допомагають виростити фізично і соціально здорову особистість, адаптовану до умов сучасного життя.
Джерело: ЗЗСМО № 185 ім. Володимира Вернадського.