У СШ №185 ім. Володимира Вернадського довели, що наука – це цікавий і захоплюючий спосіб пізнання навколишнього світу (фото)
Спеціалізована школа №185 ім. Володимира Вернадського ефективно впроваджує в навчально – виховний процес складову Всеукраїнського експериментального майданчика - науково – педагогічний проект «Росток», метою якого є формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості на засадах інтегративно - діяльнісного підходу до навчання і виховання.
Інтегрованим, пропедевтичним курсом, головну мету якого становить формування в учнів уявлень про цілісність природи та місце людини в ній, засвоєння знань, що складають основу для подальшого вивчення систематичних курсів фізики, астрономії, біології, географії, екології, хімії в школі є курс «Навколишній світ», що вивчається в 1-6 класах.
5 листопада в 3-Б класі, в рамках педагогічного проекту « Росток», пройшов незвичайний урок з курсу «Навколишній світ»: «Урок – наукова лабораторія».
Підчас уроку педагоги продемонстрували учням досліди, за допомогою яких вивчались властивості кислот, лугів, кисню, вуглекислого газу та їх взаємодію.
Дітям вдалося простромити повітряну кульку та залишити її не ушкодженою, самостійно зробити туман, виростити штучну капусту, надати рідинам різного кольору, виростити квіти, що здатні змінювати свій колір.
Оригінальний підхід педагога-новатора до організації уроку спонукав творчий пошук школярів, мотивував учнів до поглибленого вивчення предмету, заклав основу для подальших самостійних наукових відкриттів, а також довів, що наука – це цікавий і захоплюючий спосіб пізнання навколишнього світу.