У СШ №304 відбувся семінар щодо розвитку емоційно-вольової сфери особистості учня (фото)


14 квітня 2016 року в спеціалізованій школі №304 відбувся семінар на тему: «Розвиток емоційно-вольової сфери особистості учня як засіб досягнення успіху у творчій діяльності» за участі Олени Матвієнко, доктора педагогічних наук, професора, заступника директора з наукової роботи та міжнародних зв'язків Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, автора понад 120 наукових публікацій та Олександра Митника, доктора педагогічних наук, професора кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
В рамках проведення Всеукраїнського експерименту «Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу» науковцями було розкрито поняття емоційно-вольової сфери, з’ясовано вплив навичок саморегуляції на подальший розвиток дитини в соціумі.
Деякі тезиси виступу Олени Валеріївни:
«Сучасний світ знаходиться в постійному русі. Своє місце в ньому може знайти лише людина, яка зуміла адаптуватися, пізнати своє призначення і реалізувати його. Сучасність потребує виховання особистості, яка вміє діяти (приймати рішення) автономно та незалежно».
«Проблеми розвитку дитини є своєрідним імунітетом проти недбалого оточення, то завдяки творчості, психіка стає здатною до процесу інтеріорізації та відтворення досвіду і стосунків завдяки символічному мисленню».
«Вчинок як творчість визначає психічну зрілість людини – «здатність формувати ситуацію життя, стиль спілкування (в дії), створювати внутрішню детермінацію (мотиви), що, зрештою, і є складовими структури вчинку». Вчинкова самостійність потребує різних варіантів особистісного вибору для здійснення вчинку на основі суб'єктивного переживання моральності».
Джерело: СШ №304