У столиці напрацювали шляхи поліпшення діяльності районних центрів надання адміністративних послуг
18 червня голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко провів робочу нараду із заступниками КМДА та керівниками департаментів, під час якої присутні обговорили проблемні питання щодо організації роботи районних центрів надання адміністративних послуг, а також напрацювали шляхи поліпшення їхньої діяльності.
Начальник Управління (Центру) надання адміністративних послуг Київської міської державної адміністрації Наталія Шамрай зауважила, що у 2011 та 2012 роках була проведена потужна робота щодо створення адміністративних центрів. Тоді максимально увага приділялося тому, аби облаштувати ці центри електронною чергою та документообігом, а також впровадити прозорість і зрозумілість процедури, організувати 10 - 15 робочих місць у них.
В таких центрах громадяни мають змогу тут же, на місці, поспілкуватися з головою або керівництвом структурних підрозділів. А голова району, своєю чергою, у будь-який час має змогу проінспектувати роботу дозвільного центру та оцінити якість надання послуги і, у разі необхідності, прийняти відповідні рішення щодо покращення роботи центру.
Серед головних проблемних питань роботи районних центрів надання адміністративних послуг, це: відсутність зони рецепції, не облаштованість місця для обслуговування осіб з особливими потребами, мала площа приміщень, відсутність розділення прийому та видачі документів. Вирішення цих питань не потребує великих фінансових витрат. Необхідно лише збільшити кількість одиниць (із передбаченого штату району), які фізично зможуть обслуговувати громадян та видавати документи.
Крім цього детально обговорили кількість і види послуг, які надаються в кожному з районів, та вирішили після проведення інвентаризації послуг привести їх до загальної форми.
У проведенні реформ, направлених на подолання корупції, важлива роль відводиться дозвільним центрам. На думку голови КМДА, центри, які функціонують у столиці, потребують поліпшення організації роботи та впровадження сучасних стандартів діяльності.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю