У Святошино завершилась атестація педагогічних працівників закладів освіти (фото)
В управлінні освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації 04 квітня 2014 року завершилось засідання районної атестаційної комісії II рівня за підсумками атестації педагогічних працівників у 2013-2014 н.р.
З 2 по 4 квітня 2014 року атестаційна комісія II рівня продовжувала заслуховувати керівників таких закладів: ЦТДЮ, ЦПР, «Десантник», МТК, «Довіра», «Свічадо», «Лісова казка», «Апогей», «Лілея», «Обрій», «Прем’єр», «Інтел», «Євроленд», СПІ 15, КіМУ, Логопеди НМЦ, МНВК, Святошинська Гімназія, СЗШ №№205, 206, 215, 222, 223, 230, 235, 253, 281, 288, 297, СШ №№ 185, 196, 197, 200, 203, 254, 304, 317, «Еко» №198, ВзШ №7, СПІ № 16, ГСМ № 1, гімназій: № 287, «Академія».
У міжатестаційний період науково-методичним центром управління освіти була проведена різнопланова робота з метою вивчення передового педагогічного та управлінського досвіду керівних та педагогічних працівників закладів освіти для подальшого встановлення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання. Досвід вчителів було схвалено методичною радою.
При цьому потрібно відмітити, що у цьому році вперше було вивчено управлінський досвід заступників директорів закладів освіти.
Під час засідання членами атестаційної комісії було відмічено професійний підхід заступників та керівників навчальних закладів у організації та проведені атестації педагогічних працівників.
А вагомий педагогічний доробок вчителів таких навчальних закладів, як СШ № 185, № 197, №200, №254, №317, СЗШ № 35, ліцею «Еко» № 198, «Лілея», КГСМ № 1, гімназій № 287 та «Академії», вивчено і рекомендовано для застосування і поширення у навчальному процесі закладів освіти району.
Отже, під час засідання було атестовано 432 педагога, а це свідчить про те, що виконуючи інформаційну, аналітичну, контролюючу та координуючу функції, атестаційна процедура утворює основу цілеспрямованої корекційної роботи органів державного управління освітою та підготовки кадрового резерву керівників загальноосвітніх навчальних закладів, а саме їх ціннісних орієнтацій, стимулювання, мотивації та задоволення професійних потреб керівників-педагогів.
Джерело: управління освіти.