У Святошинській РДА підвели підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2013 рік
Розгляд та ефективне вирішення звернень громадян є пріоритетним напрямком роботи органів виконавчої влади. На цьому неодноразово акцентував свою увагу Президент України В.Ф. Янукович в своїх соціальних ініціативах.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо вжиття невідкладних дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду і з метою забезпечення реалізації права громадян на звернення, відділом роботи із зверненнями громадян Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2013 до 31.12.2013 зареєстровано 3644 звернення громадян, з них: письмових – 3111, усних – 533. У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року кількість звернень від громадян до зменшилась на 1393 або на 27,7%.
До Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01 січня до 31 грудня 2013 року надійшло 590 (за аналогічний період минулого року – 1047) колективних звернення громадян, частка яких становить 15,9% усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 457 або на 43,6%.
З урахуванням колективних звернень до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за звітний період звернулось 4116 громадян, які в своїх листах порушили 2804 питання. За аналогічний період минулого року з урахуванням колективних звернень до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 4908 громадян, які в своїх листах порушили 4023 питання.
Як свідчить аналіз, серед основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях за 12 місяців 2013 року, чільне місце займають питання комунального господарства – 59,6% від загальної кількості питань. Питання житлової політики серед інших займають другу позицію, вони складають 15,5%. Не менш важливими для мешканців району залишаються питання соціального захисту та охорони здоров’я. Їх надійшло 4,3% (3,5% та 0,8% відповідно) від загальної кількості питань.
Перше місце, як і у минулих роках, займають питання утримання житлово-комунального господарства - 2398 звернень, що на 959 звернень менше, ніж за 12 місяців 2012 року. З 2398 звернень громадян - 26 звернень від громадян пільгових категорій (інваліди ВВВ, учасники ВВВ, герої України), що складає 1,1 % від загальної кількості звернень з питань житлово-комунального господарства.
Другим за складністю є питання надання або поліпшення житла. З цих питань було отримано 622 звернення від громадян, що на 434 звернення менше, ніж за 2012 рік. З 622 звернень громадян - 23 звернення від громадян пільгових категорій (інваліди ВВВ, учасники ВВВ, матері-героїні), що складає 3,7 % від загальної кількості звернень з питань надання або поліпшення житла:
З питань соціального захисту за 12 місяців 2013 року надійшло 141звернення громадян, що на 19 звернень більше, ніж за 2012 рік. З 141 звернення громадян - 1 звернення від громадян пільгових категорій (учасники ВВВ), що складає 0,7 % від загальної кількості звернень з питань соціального захисту.
У Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації особлива увага приділяється розгляду звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Усі звернення вищезазначених категорій розглядаються особисто головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та надаються відповідні доручення по їх розгляду. Виконання таких звернень контролюється до розв’язання проблем, що спричинили звернення.
За 2013 рік всього надійшло письмових і усних звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 33 звернення, від учасників Великої Вітчизняної війни - 19 звернень, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» - 4 звернення, від героїв України - 1 звернення.
Характер питань, з якими найчастіше звертались інваліди та учасники ВВВ, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» - питання соціального захисту (141), житлові питання (622), житлово-комунальні питання (2398).
З метою забезпечення реалізації права громадян на звернення та особистий прийом у Святошинській РДА затверджено «Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації».
Згідно затвердженого графіка у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації її керівним складом проводяться особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та прямі («гарячі») телефонні лінії.
За 2013 рік особисто головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації прийнято 324 громадянина. На 310 з них у визначений термін надані аргументовані роз’яснення, 14 – задоволено.
За період з 01.01.2013 до 31.12.2013 головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації проведено 12 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 27 громадян. Першим заступником та заступниками голови проведено 9 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 17 громадян.
За звітний період від депутатів усіх рівнів до Святошинської РДА надійшло та розглянуто 167 звернень громадян, з яких 33 - було задоволено, 134 - роз’яснено.
Слід відзначити, що впродовж 2013 року з 3644 звернень було задоволено 172 звернення та роз’яснено 3467 звернень, 5 звернень знаходиться на виконанні у структурних підрозділах райдержадміністрації на подовжених термінах.
Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадськості до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація працює над підвищенням ефективності роботи зі зверненнями, над забезпеченням аргументованих якісних відповідей та роз’яснень, приділяє належну увагу аналізу причин, що породжують повторні звернення та скарги, намагається знаходити шляхи їх усунення. Головним завданням у роботі з громадянами в Святошинській райдержадміністрації є забезпечення відкритості і доступності влади для населення, налагодження постійного діалогу між владою та кожним громадянином. Це саме ті завдання, які ставить представниками влади різних рівнів Президент України.
Джерело: відділ роботи із зверненнями громадян Святошинської РДА.