У Святошинській РДА відбулося чергове щотижневе засідання оперативного штабу


22 січня 2020 року у Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в зимово-весняний період 2019 - 2020 років. Головував на засіданні перший заступник голови Святошинської РДА Сергій Пилипчук. Участь у засіданні взяли в. о. голови А. Трамбовецький, керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
Традиційно засідання розпочалося з розгляду стану виконання протокольних доручень, після чого керівники РТМ «Нивки» і РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» доповіли про проведення робіт з усунення пошкоджень теплових мереж у районі та проінформували про плани на поточний тиждень.
На території обслуговування РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» виконуються такі роботи:
- усунення пошкоджень тепломереж на просп. Леся Курбаса, 18-Г, вул. Львівській, 25, вул. Котельникова, 25;
- заміна циркуляційного насосу в теплопункті на вул. Я. Коласа, 29-А.
Головуючий на засіданні Сергій Пилипчук дав доручення відповідним службам терміново провести комісійне обстеження за адресою: вул. Симиренка, 31 – щодо незадовільного температурного параметру опалення та знайти шляхи вирішення цього питання.
У зоні відповідальності РТМ «Нивки» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго»:
- продовжується усунення пошкоджень тепломереж на просп. Перемоги, 97, вул. Ушакова, 16-А, вул. Клавдіївській, 36.
Щодо функціонування ліфтового господарства. На сьогоднішній день у зупинці 23 ліфти, з них: 21 - на капремонті, 2 – у наладці. Сергій Пилипчук дав доручення комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Cвятошинського району м. Києва» допрацювати графік технічного обслуговування й прибирання ліфтів, запровадити щотижневе їх прибирання обслуговуючою організацією, а також тримати зазначене питання під жорстким, постійним контролем.
Наступним обговорили питання щодо закриття контрольних карток з відновлення благоустрою.
Також на засіданні розглянули питання щодо прибирання належних територій, відновлення благоустрою та інші.
На завершення проаналізували якість виконання звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" Київської міської державної адміністрації (15-51).