У Святошинській РДА відбулося чергове щотижневе засідання оперативного штабу (фото)


18 грудня 2019 року у Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в зимово-весняний період 2019 - 2020 років під головуванням першого заступника голови Святошинської РДА Сергія Пилипчука. Участь у засіданні взяли керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
Традиційно засідання розпочалося з розгляду стану виконання протокольних доручень, після чого керівники РТМ «Нивки» і РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» доповіли про проведення робіт з усунення пошкоджень теплових мереж у районі та проінформували про плани на поточний тиждень.
У зоні відповідальності РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» сьогодні проводяться роботи з усунення пошкоджень тепломереж за адресами: вул. Я. Коласа, 23-А, 23-Б, вул. Жмеринська,24, вул. Потапова,4, бульв. Кольцова, 19, вул. Котельникова, 25, 51-А.
Протягом тижня РТМ «Святошин» закрито 10 контрольних карток.
У зоні відповідальності РТМ «Нивки» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» продовжуються роботи з усунення пошкоджень теплових мереж на вул. Ф. Пушиної, 8, на просп. Перемоги, 148/1, а також буде відключено від теплопостачання 20 будинків у зв’язку з усуненням поривів на вул. Вітрука, 7.
Сьогодні працівники РТМ «Нивки» виконують роботи з благоустрою території за адресою: вул. Семашка, 16. За минулий тиждень закрито 1 контрольну картку з відновлення благоустрою.
Щодо функціонування ліфтового господарства, на сьогодні в зупинці 24 ліфти, усі вони на капремонті. Сергій Пилипчук дав доручення керівникам ЖЕД проводити збори мешканців щодо співфінансування ремонту ліфтів.
Також на засіданні розглянули питання щодо прибирання належних територій, відновлення благоустрою та інші.
На завершення проаналізували якість виконання звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" Київської міської державної адміністрації (15-51).