У Святошинському районі відбулась перевірка організації та результативності роботи логопедів ЗНЗ
Відповідно до плану роботи в управлінні освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації до 24 травня 2014 року відбулась перевірка організації та результативності роботи логопедів ЗНЗ.
Своєчасне оволодіння правильною мовою має величезне значення для формування повноцінної особистості дитини та успішного навчання його в школі. Різноманітні порушення усного мовлення ускладнюють оволодіння правильним читанням і письмом.
Дошкільний вік найбільш сприятливий для розвитку та формування мовлення у дітей, а його недоліки в цей час легше і швидше долаються. Важливе місце при усуненні порушень мовлення, як основної форми корекційного навчання, займають логопедичні заняття, які сприяють поступовому розвитку всіх компонентів мовлення і підготовки до школи
Згідно навчального плану з метою виявлення та корекції недоліків мовленевих порушень у дітей, у кінці травня кожного року логопедичні пункти Святошинського району здають звіти про свою роботу.
Ольга Петрівна Огородник, провідний спеціаліст з питань медицини та харчування підбиває підсумки за результатами робот і готує зведений звіт по району.
Розлади мовлення можуть бути різними і їх багато: затримка в розвитку мови, дислалія - відсутність вміння правильно вимовляти звуки, відповідні віком, дислексія - часткова або повна відсутність розуміння мови, дісфемія (заїкання), діслозія - труднощі у вимові звуків у зв'язку з анатомічними дефектами мовного апарату, а також порушення мови у психічних хворих і аутистів.
Причини порушення мови найрізноманітніші: втрата слуху, неврологічні порушення, пошкодження головного мозку, розумова відсталість, анатомічні дефекти губ, неба, ротової порожнини, перевантаження голосових зв'язок і ін.
Тож встановити наявність порушень мови потрібно якомога раніше. Це дозволить провести ранню діагностику причин, що обов'язково позитивно позначиться на можливості одужання дитини і корекції мовлення.
Джерело: управління освіти