У Святошинському районі відбулась підсумкова нарада шкільних бібліотекарів (фото)
В умовах розбудови інформаційного суспільства змінюється і роль бібліотеки як інформаційного та соціокультурного центру. Питання вивчення інформаційних потреб учнів загальноосвітніх навчальних закладів, задоволення їх засобами шкільної бібліотеки постійно привертають увагу багатьох вчених-бібліотекознавців та педагогів. Пошук шляхів удосконалення методів, прийомів та форм роботи шкільної бібліотеки триває постійно. Однак тільки протягом останніх років набула особливої актуальності інформаційна функція, що в комплексі з іншими (освітньою,культурною,розвивальною, дозвіллєвою) сприяє вирішенню головної мети шкільної бібліотеки – інформаційному забезпеченню учасників навчально-виховного процесу в школі.
Розуміючи актуальність вищезазначеного питання, бібліотекарі закладів освіти Святошинського району разом з методистом районного науково-методичного центру управління освіти постійно проводять низку заходів, покликаних привернути увагу учнів до читання та, за потреби, надати якісні інформаційні послуги школярам.
Тому, у період закінчення 2013-2014 навчального року, відповідно до плану роботи районного управління освіти, 16 травня 2014 року бібліотекарі району провели підсумкову інструктивно-методичну нараду, у ході якої підвели підсумки роботи за рік та розглянули питання орієнтовних заходів на 2014-2015 н.р.
Голова методичного об'єднання Горохова Ольга Миколаївна підвела підсумки квітневої перевірки загальноосвітніх навчальних закладів щодо дотримання нормативно-правової бази ведення бібліотечної документації шкільних бібліотек.
Методист НМЦ Шелухіна Наталія Миколаївна відмітила плідну роботу школи молодого бібліотекаря, яку очолює бібліотекар СЗШ № 83 Яременко Л.В. та чітко окреслила головні напрямки роботи на новий навчальний рік.
«Шкільна бібліотека – центр навчально-виховного процесу, обслуговує учнів, вчителів, батьків. Вони часто звертаються до бібліотекаря з різними питаннями, своїми проблемами. Бібліотека для них, аптека для душі», - додала на останок Шелухіна Н.М.
І дійсно сьогодні зростає роль шкільної бібліотеки в реалізації завдань освіти і самоосвіти, що дає можливість удосконалювати педагогічний процес. Нові навчальні програми, нові концепції освіти, варіативність навчальних курсів, інтелектуальний рівень читачів, висуває нові вимоги до якості інформаційного забезпечення освітнього процесу.
Саме перед шкільною бібліотекою постає завдання оптиматизації процесів, направлених на впорядкування програм розвитку культури учнів. Рівень інформаційної культури визначається вмінням формулювати свої потреби в інформації, вмінням ефективно її шукати, оцінювати і використовувати. І тому шкільні бібліотекарі повинні допомогти читачам зорієнтуватися в інформаційному просторі, виховати активних користувачів інформацією.
Джерело: управління освіти