У Святошинському районі відбувся круглий стіл вчителів художньо-естетичного циклу закладів освіти (фото)
Шкільна художньо-естетична освіта покликана сприяти засвоєнню учнівською молоддю національного та світового культурно-мистецького досвіду, а також формувати умови й можливості для активної участі молодого покоління в художньо-комунікативних процесах сучасного суспільства.
Одним із найважливіших завдань шкільної мистецької освіти є досягнення такого рівня художньої культури учнів, який надасть їм можливість самостійно сприймати, розуміти й інтерпретувати твори мистецтва різноманітних епох, напрямів, авторів та керуватися ними у дорослому житті з метою збагачення власного духовного світогляду.
Розуміючі ці та інші важливі складові цього напряму освіти педагоги нашого району постійно підвищують свій професійний рівень та вдосконалюють особисті якості. Так 9 квітня 2014 року на базі спеціалізованої школи № 317 відбувся круглий стіл за участю педагогів, які викладають предмети художньо-естетичного циклу в закладах освіти.
Метою зустрічі стало поширення передового педагогічного досвіду вчителів, що атестувалися у 2013-2014 навчальному році.
На початку засідання Галина Хоменко, методист районного науково-методичного центру подякувала присутнім вчителям за проведену на достойному рівні атестацію та за плідну співпрацю.
Олена Полянська, вчитель-методист ліцею «Еко» № 198 представила своїм колегам доповідь «Шевченко в музиці», під час якої розкрила вагомий внесок Великого Кобзаря в українську та світову музичну культуру.
Образ жінки і матері в поезії Шевченка змалювали вчителі СШ № 254 Медвідь Олена та СЗШ № 281 Дайнега Наталія.
Людмила Чорнокожа, вчитель-методист гімназії «Академія», звернула увагу присутніх на особливості використання арт-терапії під час викладання предметів художньо-естетичного циклу.
Музикотерапію, як один з вагомих напрямів у вивченні учнями закладів освіти музики висвітлила перед присутніми Яна Ласковська, вчитель спеціалізованої школи № 96 ім. О. Анотонова.
Загалом захід дав учителям теоретичний та практичний матеріал, став унікальною можливістю поділитись досвідом своєї роботи з актуальних питань та бажанням освітян запроваджувати цей досвід у практику власної діяльності.







Джерело: управління освіти