У СЗШ № 140 відбулось засідання педагогічної ради (фото)


Відповідно до плану роботи 29 жовтня 2015 року у СЗШ № 140 відбулось засідання педагогічної ради школи на тему: «Від синдрому професійного вигорання до креативності у педагогічній діяльності».
Проблема психологічного благополуччя педагога є однією з найбільш актуальних проблем у сучасній педагогічній психології. Професія педагога вирізняється низкою специфічних особливостей. Діяльність педагога потребує постійного творчого вдосконалення, активної роботи над собою, поповнення знань, що часто призводить до емоційного перенапруження.
Педагогічний колектив школи розглянув проблему професійного вигорання, з’ясувавши симптоми та фактори, що провокують вигорання та визначили ряд рекомендацій для протидії синдрому професійного виснаження.
Окрім того, в ході засідання охоплено проблему креативності та самоорганізації педагога, що є невід’ємними факторами професійної успішності. Було розглянуто питання адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі, 5-го класу до навчання у середній школі, 10-го класу – у старшій школі. У вересні-жовтні 2015 року проведено ряд досліджень та спостережень з питань адаптації учнів, однак, вивчення процесу адаптації продовжується, результати будуть висвітлені під час психолого-педагогічного консиліуму наприкінці навчального року.
Джерело: СЗШ №140