У «Центрі комунального сервісу» пояснили, як дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники
У КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пояснили, що необхідно для коректних нарахувань лічильників.
Лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, а фактичні номери лічильників води та опалення в інфоблоках виконавців послуг (КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ АК «Київводоканал») в особистому кабінеті та в паперовому рахунку-повідомленні мають бути тотожними із номерами, що вказані у паспортах приладів обліку.
Щоб актуалізувати інформацію після повірки лічильників достатньо надіслати скан-копії документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype. Зокрема, для цього потрібно надіслати:
- свідоцтва про проходження повірки;
- протокол повірки/акт виконаних робіт із повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника) або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася з демонтажем);
- фото лічильників станом на дату звернення.
При виявленні невідповідності номерів лічильників, для актуалізації інформації необхідно надіслати через Facebook або Skype скан-копії:
- паспортів або свідоцтв про повірку;
- актів опломбування лічильників;
- фото лічильників із показаннями на поточну дату.
Також залишити копії документів можна у скриньках для передачі заяв, що розташовані за адресами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Замовити ж опломбування можна за телефоном (044) 247-40-40, або сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».
Джерело: КМДА.
Ми на Facebook - https://www.facebook.com/Svyatoshino
Офіційний Telegram-канал Святошинської РДА - https://t.me/Svyatoshino
Наш Іnstagram - https://www.instagram.com/sviatoshynsky_administration/