У жовтні «Центр комунального сервісу» навчив 170 охочих киян користуватися муніципальними онлайн-сервісами з оплати комунальних послуг


У жовтні 170 мешканців Києва пройшли навчання, які допомагають опанувати онлайн-сервіси з оплати комунальних послуг та дистанційного вирішення питань, пов’язаних з отриманням житлово-комунальних послуг. Про це повідомили в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Усе більше споживачів комунальних послуг обирають дистанційний спосіб вирішення питань за допомогою онлайн-сервісів на сайті «Центру комунального сервісу». Понад 600 тисяч киян користуються особистим кабінетом ЦКС, у якому без комісії за усі спожиті комунальні послуги можна розрахуватися карткою киянина. Також понад 100 тисяч киян скористалися онлайн-сервісом «Дистанційне обслуговування» для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників.
Навчання містить детальну інструкцію з користування зручними інтернет-сервісами та практичне заняття, завдяки якому слухачі мають можливість:
- зареєструватися в особистому кабінеті «Центру комунального сервісу»;
- передати показання квартирних лічильників води та опалення;
- надіслати онлайн-звернення фахівцю ЦКС;
- створити заявку на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
- оплатити за усі спожиті комунальні послуги (без комісії – карткою киянина).
Для реєстрації на навчання потрібно надіслати ПІБ та контактний номер телефону на електронну адресу: [email protected] або зателефонувати (044) 591-21-22.