Участь педагогів МНВК у «Kyiv STEM Festival - 2017» (фото)


Ми почали часто чути слова STEM - освіта, але не всі розуміють, а що то "воно таке". Про те, що потрібно поєднувати науки в школі, працювати на їх практичну направленість говорять вже давно, посилаючись на тести PISA. На прикладі Фінляндії, де вважають, що якщо молода людина вже на виході зі школи буде володіти актуальним запасом практичних знань з урахуванням всіх сучасних комп'ютерних технологій та навичками пошуку інформації, то можна очікувати, що вона принесе користь не тільки самій собі, а й державі. Для цього почався експеримент викладання не окремих наук, а молоді люди з 15 років вивчатимуть професійні курси, що мають пряме відношення до реального життя.
27 травня 2017 року в Києві відбувся масштабний освітній фестиваль «Kyiv STEM Festival - 2017» метою якого було популяризація STEM-освіти серед молоді. В рамках фестивалю були розглянуті напрямки: STEM – навчання у контексті Нової української школи, упровадження методичних підходів STEM – освіти у навчальну діяльність: досвід роботи педагогів, реалізація STEM – підходів на уроках математики, інформатики, географії.
В фестивалі взяли участь директор МНВК Ревнюк Ольга та вчитель Жук Алла. Жук Алла в своїй доповіді: «Застосування основ програмування при вивчені математики» зазначила, що чим ширше у дитини буде діапазон можливостей для проби і застосування творчого потенціалу, тим більша вірогідність знайти своє улюблене заняття, а заняття улюбленою справою дає людині можливість розкрити свій талант, проявити себе як особистість. Курс інформатики може стати інтегруючою ланкою у формуванні інформаційної культури школяра. Інтеграція тут бачиться в поступовому зближенні інформатики як науки про способи роботи з інформацією і базових навчальних дисциплін.
Очевидно, що в центрі уваги має бути дитина з її можливостями, інтересами, потребами. Виконуючи завдання на уроках математики, дитина не завжди може оцінити правильність свого рішення. В основному цю роботу виконує вчитель. І в цьому випадку застосування комп’ютерних технологій може допомогти як учню, так і вчителю.
Навколишній світ пізнається дітьми в різноманітті і єдності, а предмети шкільного циклу, спрямовані на вивчення окремих явищ цієї єдності, найчастіше не дають уявлення про цілісність явища, дроблячи його на розрізнені фрагменти. Інтегровані уроки розвивають потенціал самих учнів, спонукаючи до активного пізнання навколишньої дійсності, до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв’язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей, сприяють формуванню вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки.
Всі виступаючі на Марафоні STEM – уроки зазначили, що: «Інтеграція дає можливість для самореалізації, самовираження, творчості та розкриттю здібностей учнів, а також творчості і професіоналізму вчителя»
Джерело: МНВК