Удосконалення діяльності практичних психологів та соціальних педагогів у сучасних умовах розвитку освіти (фото)
Психологічний супровід освітнього процесу – це комплекс заходів психологічного та соціального змісту, які спрямовані на розвиток індивідуальності кожної дитини, збереження її психологічного здоров’я та формування готовності до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання.
17 січня 2019 року в ЗЗСО № 206 ім. Леся Курбаса відбулася нарада для соціальних педагогів та практичних психологів закладів освіти Святошинського району на тему: «Удосконалення діяльності практичних психологів та соціальних педагогів у сучасних умовах розвитку освіти», яку провела методист НМЦ управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА м. Києва Совенко Лариса Петрівна.
У вступному слові Совенко Л.П. відзначила, що робота практичного психолога та соціального педагога – це одна з форм професійної діяльності, що має на меті надання допомоги людині, яка знаходиться у складних життєвих обставинах, шляхом внесення коректив у структуру та зміст ментального життя , її взаємини з навколишнім світом, розглядаючи при цьому особистість з точки зору її індивідуальності.
Сьогодні освітня практика очікує від практичного психолога та соціального педагога ефективного розв'язання найрізноманітніших проблем, тому проблема спеціалізації працівників психологічної служби, а отже й освіти, стоїть на часі. Ми маємо досягнути такого стану, коли кожний спеціаліст був би дійсно спеціалістом у своїй галузі. Не так важко бути практичним психологом та соціальним педагогом «взагалі», набагато важче бути професіоналом своєї справи в умовах, яких вимагає нова українська школа.
На нараді перед присутніми виступила Лаговська Світлана Валеріївна, директор ЗЗСО № 206, яка репрезентувала заклад та відзначила, що педагогічний колектив закладу - це команда досвідчених фахівців високого рівня, і мета їх діяльності - розвиток інтелекту, фізичної досконалості, виховання духовної культури, моральності кожного учня як запорука забезпечення їх самодостатності та життєвої компетентності. Учнівська організація має свій прапор, гімн, емблему. В освітньому закладі є власний музей історії школи, в якому висвітлено діяльність закладу з 1 вересня 1972 року.
Ми вміємо вчити по-справжньому, тому що в освітньому закладі завжди панує атмосфера пошуку, творчого натхнення, шани до дитини і колектив не звик зупинятися на досягнутому, а майстерність досвідчених педагогів поєднується з наполегливістю молодих вчителів. Наш освітній заклад - це справжній храм знань, маленький острівець, де назавжди оселилося щасливе дитинство, і які б незгоди або перемоги не зустрілися в житті, дорога до нього залишається для кожного різною.
Совенко Л.П. розглянула з учасниками наради основні завдання на друге півріччя 2018-2019 навчального року:
1. Захист психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
2.Збереження і зміцнення психічного і фізичного здоров’я, створення умов, що забезпечують емоційно-особистісний розвиток кожної дитини.
3. Підвищення психологічної культури педагогів, батьків та дітей.
4. Проведення роботи з молодими спеціалістами щодо підвищення власної психологічної культури, розвитку професійної особистості і формування психологічної компетентності.
5. Профілактика явищ жорстокості та насильства в сім’ї, правове виховання учасників освітнього процесу.
6. Здійснення психологічного супроводу особистості дитини.
Підбиваючи підсумки наради, Лариса Петрівна подякувала за співпрацю, привітала колег з наступаючим Водохрещем та побажала всім миру, добра, тепла та злагоди.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.