Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Україна та Росія планують почати виробництво «АНів»після 20-річної перерви

Опубліковано 23 грудня 2013 року о 09:57

У літаків «Руслан» з'явився шанс на нове життя - Україна наступного року нарешті відновить виробництво легендарних суперлайнерів, відповідно це повинно привести до створення нових робочих місць.

Ця новина не може залишити байдужим, оскільки підприємство, яке виробляє літаки - ДП «АНТОНОВ» - розташоване на території Святошинського району.

Створення цих машин призупинилося ще в 1994 році, тільки в 2002-му випустили всього один такий літак для російської вантажної авіакомпанії «Волга-Дніпро». Але зараз Україна і Росія домовилися відновити спільне виробництво АН-124 - це одна з домовленостей президентів України та Росії.

Для початку заплановано випустити 80 «АНів», що може принести прибуток майже в $ 12,9 млрд. Двигуни будуть робити на заводі АТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя). В наших «Русланах» зацікавлені Україна , Росія , ОАЕ і ще низка країн , у тому числі і європейських.

Як повідомили в прес-службі ДП «АНТОНОВ», в першу чергу 20 модернізованих «Русланів» (Ан-124-200) буде зроблено для Міноборони РФ. Це новий військово- транспортний варіант, який відрізняється модернізацією двигунів з цифровою системою управління. Модернізують і кабіну екіпажу - оснастять сучасною комплексною системою електронної індикації (система для спостереження, фіксації, контролю та ін.) та сигналізації. Це дозволить скоротити екіпаж з шести до трьох або навіть двох людей».

 «Руслани» можна буде навіть переобладнати для виведення супутників на орбіту, коли прямо з літака ракета запускається в космос. Подібний план давно обговорюють, але поки все залишається на рівні розмов.

Як кажуть у ДП «АНТОНОВ», також вироблятимуть цивільний модернізований варіант «Русланів» - АН-124-300. Але в якій кількості, ще невідомо. Поки працюють над його зовнішністю і деталями. Він також буде з «цифровою» кабіною і більш потужними двигунами з поліпшеною паливною ефективністю. Крім того, планують підвищити злітну вагу літака з 402 до 420 тонн , а це дозволить збільшити дальність польотів.

«Руслани» досі залишаються унікальною машиною. Вони єдині можуть перевезти до 150 тонн вантажу. Перевершує їх за вантажопідйомністю тільки «АНівська» ж «Мрія».

«Руслани» використовує в тому числі і НАТО під час перевезення великих вантажів. І при цьому потужні « богатирі » невибагливі - їм не потрібні спеціальні злітно -посадочні смуги.

 

Джерело: відділ економіки, за матеріалами vesti.ua.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux