Україна та Росія планують почати виробництво «АНів»після 20-річної перерви
У літаків «Руслан» з'явився шанс на нове життя - Україна наступного року нарешті відновить виробництво легендарних суперлайнерів, відповідно це повинно привести до створення нових робочих місць.
Ця новина не може залишити байдужим, оскільки підприємство, яке виробляє літаки - ДП «АНТОНОВ» - розташоване на території Святошинського району.
Створення цих машин призупинилося ще в 1994 році, тільки в 2002-му випустили всього один такий літак для російської вантажної авіакомпанії «Волга-Дніпро». Але зараз Україна і Росія домовилися відновити спільне виробництво АН-124 - це одна з домовленостей президентів України та Росії.
Для початку заплановано випустити 80 «АНів», що може принести прибуток майже в $ 12,9 млрд. Двигуни будуть робити на заводі АТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя). В наших «Русланах» зацікавлені Україна , Росія , ОАЕ і ще низка країн , у тому числі і європейських.
Як повідомили в прес-службі ДП «АНТОНОВ», в першу чергу 20 модернізованих «Русланів» (Ан-124-200) буде зроблено для Міноборони РФ. Це новий військово- транспортний варіант, який відрізняється модернізацією двигунів з цифровою системою управління. Модернізують і кабіну екіпажу - оснастять сучасною комплексною системою електронної індикації (система для спостереження, фіксації, контролю та ін.) та сигналізації. Це дозволить скоротити екіпаж з шести до трьох або навіть двох людей».
«Руслани» можна буде навіть переобладнати для виведення супутників на орбіту, коли прямо з літака ракета запускається в космос. Подібний план давно обговорюють, але поки все залишається на рівні розмов.
Як кажуть у ДП «АНТОНОВ», також вироблятимуть цивільний модернізований варіант «Русланів» - АН-124-300. Але в якій кількості, ще невідомо. Поки працюють над його зовнішністю і деталями. Він також буде з «цифровою» кабіною і більш потужними двигунами з поліпшеною паливною ефективністю. Крім того, планують підвищити злітну вагу літака з 402 до 420 тонн , а це дозволить збільшити дальність польотів.
«Руслани» досі залишаються унікальною машиною. Вони єдині можуть перевезти до 150 тонн вантажу. Перевершує їх за вантажопідйомністю тільки «АНівська» ж «Мрія».
«Руслани» використовує в тому числі і НАТО під час перевезення великих вантажів. І при цьому потужні « богатирі » невибагливі - їм не потрібні спеціальні злітно -посадочні смуги.
Джерело: відділ економіки, за матеріалами vesti.ua.