Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини вітає учнів Київської дитячої музичної школи №29 - переможців міської олімпіади
15 березня 2014 року в Київській дитячій музичній школі №6 ім. Г.Жуковського пройшла міська олімпіада з української та зарубіжної музичної літератури. В олімпіаді взяли участь понад 13 шкіл естетичного виховання та шкіл мистецтв міста Києва.
Основне завдання олімпіади - виявити в учнів рівень знань з музичної культури епох бароко, класицизму та романтизму - від творчості Йогана Себастьяна Баха до Фрідерика Шопена, в тому числі треба було показати глибокі знання з творчості українських композиторів Дмитра Бортнянського та Михайла Колачевського.
Учні Київської дитячої музичної школи № 29 управління культури, туризму та охорони культурної спадщини взяли участь в міському турі олімпіади з предмету «Українська та зарубіжна музичні літератури» та вибороли почесних два місця: Доброгорська Олександра (6 клас) - II місце, Іванчик Георгій (6 клас) - III місце.
До конкурсу учнів підготувала активний та творчий педагог Родіонова Людмила Євгенівна, яка працює викладачем музично-теоретичних дисциплін в школі 21 рік. Людмила Євгенівна постійно бере участь в міських конкурсах. На початку 2014 року, на засіданні методичного об’єднання Київського методичного центру закладів культури та навчальних закладів виступила з презентацією на тему: «Брейн - ринг (музична гра) у курсі вивчення російської музики», є автором глави «Огляд стилю. Бароко», яка увійшла у підручник з музичної літератури для дітей (2003 рік), розробила навчально-методичну базу до курсу музичної літератури (2009-2011 роки). Учні талановитого педагога продовжують освіту в спеціальних та вищих навчальних закладах мистецького спрямування.
Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини вітає Родіонову Людмилу Євгенівну та її учнів з перемогою та бажає нових творчих здобутків!
Спецкор Світлана Задорожна
Джерело: Управління культури, туризму та культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації