Увага! Невідомі особи, які пропонують зробити експрес-аналіз питної води, вводять в оману населення столиці
Як повідомили нещодавно в ПАТ «АК «Київводоканал», до Громадської приймальні підприємства почали надходити скарги киян, щодо пропозицій невідомих осіб, які часто представляються фахівцями Київводоканалу, провести експрес-тест питної води та за бажанням мешканців встановити очисні фільтри.
«Подібні випадки жодним чином не стосуються діяльності товариства», - наголосили в ПАТ «АК «Київводоканал».
Подібна ситуація ніщо інше як некоректна та недопустима поведінка підприємців, що в такий не чесний спосіб намагаються заробити чималі кошти на своїх послугах та зіпсувати імідж стратегічного підприємства.
В ПАТ «АК «Київводоканал» переконані, на мешканців столиці діє банальний психологічний вплив, адже проведення аналізу води – складний процес, який не може бути здійсненим без лабораторних умов та кваліфікованих професіоналів.
Наразі якість питної води в мережах централізованого господарсько-питного водопостачання міста Києва знаходиться під жорстким лабораторним наглядом Київської міської санепідстанції та трьох виробничих лабораторій Київводоканалу. Контроль якості води здійснюється цілодобово. Проведення планового контролю, що проходять у контрольних точках міської мережі водопостачання – це обов’язкова послуга, що входить до складу тарифу та жодним чином не оплачується окремо.
Самозванці, що пропонують перевірити воду на рівень 4-х складових, ймовірно надіються на необізнаність населення в цьому питанні.
Тому повідомляємо, що близько 1000 проб щодоби аналізуються за 22-ма показниками. Щомісяця якість питної води контролюється за 52 показниками, а у широкому спектрі інгредієнтів питна вода щорічно досліджується за 60 показниками. Контроль за показниками якості питної води здійснюється в 25-ти контрольних точках мереж, 22-х насосних станціях та 150 артезіанських свердловинах.
За рік Центральна лабораторія Київводоканалу виконує понад 41 тисячу досліджень контролю якості води артезіанських свердловин, насосних водопровідних станцій, бюветних комплексів, контрольних точок мереж водопостачання, а також річкової води на вміст радіонуклідів.
Щомісяця ПАТ «АК «Київводоканал» отримує довідку від Головного Управління Держсанепідслужби у м. Києві, що якість питної води у водопровідній мережі м. Києва відповідає вимогам ДСаНПіН 2.2.4-171-10.
У випадку, коли споживач має скарги на якість питної води безпосередньо у своїй домівці та звернеться до підприємства з відповідною заявкою (за номером «15-81») Київводоканал може провести забір проб води у квартирі.
Шановні мешканці Святошинського району, не піддавайтесь маніпуляціям та у випадку, коли невідомі нав’язують подібні послуги, називаються «представниками Київводоканалу» (адже підприємство не має прямих договорів з мешканцями столиці, тому працівники Товариства не можуть ходити по домівках), просити пред’явити дозвільні документи на проведення цих послуг та контактні дані, і повідомити до Громадської приймальні ПАТ «АК «Київводоканал» за номером 280-57-57.
Будьте обачними та не довіряйте невідомим особам, що намагаються обманом потрапити до ваших домівок!
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю з посиланням на прес-службу ПАТ «АК «Київводоканал».