Увійди у світ дитини, поки відчинені двері


23 січня 2020 року в київській гімназії № 287 відбувся семінар для практичних психологів та соціальних педагогів освітніх закладів Святошинського району на тему: «Увійди у світ дитини, поки відчинені двері», який провела методист НМЦ РУОМС Совенко Лариса Петрівна.
Відкрила семінар Совенко Л.П. словами, що діти – це дійсно подарунок долі. Ми всі з нетерпінням чекаємо моменту, коли зможемо побачити нашого малюка, це маленьке диво, народжене у світ. Однак, подібно подарунку з написом на коробці «Батарейки в комплект не входять», виховання та навчання дітей обов’язково зажадає від вас додаткових сил, енергії, часу, грошей тощо і, нарешті, розуміння наших ролей у цьому процесі. Тому робота з дітьми - це титанічна робота, яка потребує від нас як фахівців всіх наших вмінь та навиків. Основним завданням практичного психолога та соціального педагога системи освіти є охорона психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Почечуєва Ірина Петрівна, директор київської гімназії № 287, презентувала заклад та наголосила, що сьогодні гімназія - це великий дім, у якому переплелися наука і мистецтво, відпочинок і спорт. Гімназія багата цікавими традиціями, науковими знахідками, талановитими учнями і висококваліфікованими вчителями. Управління в гімназії базується на основі принципів плановості, циклічності, демократизації, наукової організації праці, психологічного забезпечення.
Ратушняк Мирослава Борисівна, соціальний педагог гімназії № 287, розповіла колегам та поділилася досвідом просвітницької роботи в освітньому закладі з профілактики сексуальних ризиків від мережі Інтернет.
Кислицька Світлана Миколаївна, практичний психолог гімназії № 287, провела з учасниками семінару практичне заняття на тему: «Ефективна робота з агресією серед учнівської молоді».
Лариса Петрівна з колегами підвела підсумки семінару та відзначила, що для ефективного виконання своїх функцій практичному психологу та соціальному педагогу слід проявляти відкритість та повагу до поглядів і цінностей іншої людини, терпимість до невизначеності, здатність до самоконтролю, професійну креативність тощо.
Джерело: РУОМС.