В Київській гімназії №154 обговорили питання розвитку соціально - комунікативних навичок учнів підліткового віку» (фото)
Зважаючи на те, що одним із основних завдань освіти є розвиток комунікативних навичок особистості, Велединська Т.Л., практичний психолог Київській гімназії №154 ознайомила присутніх з інтерактивним методів у розвитку комунікативних навичок – ігровим.
Психологи активно приймали участь у різних завданнях, тим самим мали можливість перевірити ефективність вищезазначеного методу.
До речі до інтерактивних методів навчання слід віднести дискусії, рольові ігри, імітаційні ігри, уроки - панорами, уроки - прес – конференції.
Тож у ході спілкування школярів діють механізми соціальної перцепції, вони більше дізнаються один про одного. Обмінюючись враженнями, вони краще починають розуміти себе, вчаться розуміти свої переваги і недоліки.
Підводячи підсумки Н.М. Урманчева, методист районного науково-методичного центру зазначила: «Гра, на сьогоднішній день, є одним з найголовніших засобів розвитку комунікативних здібностей. Тож проводячи з підлітками такі заняття, розвиваються соціальні і комунікативні компетенції, які впливають на успішність, інтерес, мотивацію до навчання та дають можливість учневі визначитися в соціумі як професіоналу і як особистості».
Джерело: управління освіти.