В Київській гімназії східних мов №1 обговорили морально-громадське виховання учнів в системі міжкультурного діалогу (фото)


Стратегічними умовами морального виховання особистості виступають усвідомлені дії вихователя, які спрямують виховні дії на учня, враховуючи його розвивально- оптимістичні позиції на життя, об’єктивність суджень та устремлінь. Мета виховання - становлення морально стійкої, цілісної особистості, яке має відігравати вирішальну роль у розбудові демократичного суспільства, базуючись на кращих здобутках національної культури і педагогіки, бути гарантом громадянського миру і злагоди у суспільстві, вчити підростаюче покоління розбудовувати демократичну державу, поєднуючи інтереси особистості і суспільства та міжкультурного діалогу.
Цій проблемі і був присвячений семінар для заступників керівників з виховної роботи, що 6 жовтня відбувся на базі Київської гімназії східних мов № 1.
Учасників семінару привітав Юрій Кіт, директор гімназії, який розповів про здобутки закладу в питаннях виховання і міжнародного співробітництва.
Заступники директорів навчальних закладів Святошина з навчально - методичної роботи презентували панораму педагогічного досвіду виховної роботи з учнями, поділились здобутками дослідно - експериментальної роботи всеукраїнського рівня з реалізації інноваційної моделі розвитку культурно - мовних та морально - громадських цінностей учнів у контексті міжкультурного діалогу, розповіли про виховання цінностей особистості та компетентності учнів гімназії в контексті республіканського експерименту.
Презентацію доповнили повідомлення педагогів про розвиток в учнів ціннісного ставлення до традицій українського народу та шляхи формування морально-громадських цінностей учнів початкової школи у позаурочній діяльності.
Джерело: управління освіти