В КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району пройшов навчальний тренінг (фото)
Опубліковано 21 травня 2021 року о 09:24
фото


Нещодавно в КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району м. Києва для персоналу Call-центру пройшов 6 годинний навчальний тренінг на тему: «Алгоритм роботи зі скаргами клієнтів по телефону». Проводила навчання тренерка навчального центру «УкрТренінг» Олена Барибіна – бізнес-тренерка, кандидат педагогічних наук, авторка і ведуча тренінгів та навчальних курсів з підвищення особистої ефективності.
Персонал Call-центру удосконалив вже набуті раніше навички встановлення контакту, розуміння ситуації наших пацієнтів, пропонування найбільш ефективного способу вирішення питання, консультування.
Ми покращуємо наші знання заради комфорту наших пацієнтів.
Джерело: КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3»