В КП «РЕО-4» обговорили переваги роботи електронної диспетчерської служби
18 лютого 2014 року в КП «РЕО-4» булопроведено робочу нараду з питань організації та початку роботи з 01 квітня 2014 року електронної диспетчерської служби у КП « РЕО-4» та інших КП «РЕО» Святошинського району м. Києва.
Головний інженер комунального підприємства, Оксана Баглай, яка пройшла навчання на курсах по роботі з програмним забезпеченням системи управління електронної диспетчерської служби, розповіла колегам про особливості роботи та переваги електронної диспетчерської служби.
Зокрема, ця служба дозволить:
- підключити всі житлові будинки, які знаходяться на обслуговувані КП «РЕО-4» до єдиної електронної диспетчерської служби
- проводити запис всіх звернень громадян в тому числі і аудіо запис всіх звернень громадян, які надійшли до електронної диспетчерської служби та зберігання їх на сервері
- використовувати багатоканальний телефон, вести оперативний прийом звернень громадян по встановленому регламенту, скоротити час передачі звернення до виконавця;
- контролювати виконання планових та інших робіт комунальними службами району ПАТ «Київенерго» , ПАТ «Водоканал» , КП «РЕО» ,ПАТ «ОТІС», тощо.
- фіксувати всі дії оператора електронної диспетчерської служби, за які він несе персональну відповідальність.
- інформувати мешканців району про аварійні, планові та інші роботи.
- контролювати роботу всіх комунальних служб району.