В КП «РЕО-6» зверненням громадян приділяють першочергову увагу, щоб громадяни були впевнені – їхні проблеми знають і вирішують
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» комунальним підприємством «РЕО-6» проводиться відповідна робота щодо своєчасного та всебічного розгляду питань, які піднімають у своїх зверненнях громадяни.
Усі звернення громадян перебувають на постійному контролі районної влади, адже саме таке завдання Президент України Віктор Янукович поставив всім органам влади – «зверненням громадян приділити першочергову увагу, щоб громадяни були впевнені – влада їхні проблеми знає і вирішує».
Основна вимога до влади, яку висувають громадяни – вчасно та ефективно вирішувати нагальні проблеми, створювати оптимальні умови для життя та добробуту людей.
На жаль, те, що сьогодні існує безліч проблем, які потребують вирішення – беззаперечна істина.
В комунальному підприємстві «РЕО-6» робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до нормативних документів, які регламентують порядок роботи з усними та письмовими зверненнями громадян, які надходять як безпосередньо до КП «РЕО-6», так піднімаються на особистому прийомі директора РЕО.
Крім того, КП «РЕО-6» надає відповідну інформацію та необхідні роз’яснення на звернення громадян у телефонному режимі.
Всі звернення, які надходять до КП «РЕО-6», розглядаються в установлені законом терміни без порушень терміну розгляду.
По зверненням, які було роз’яснено, проводились обстеження зі складанням актів, про що інформувалися заявники.
Кожного місяця в комунальному підприємстві проводиться аналітична робота із зверненнями громадян і складаються звіти, в яких відображається кількість звернень та порушені в них питання.
Згідно графіка особистого прийому громадян директором КП «РЕО-6» кожну середу з 14-00 до 19-00 та п’ятницю з 10-00 до 13-00 проводиться прийом громадян та в телефонному режимі надаються консультації.
Стан роботи з питань розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі: на оперативних нарадах з керівним складом підприємства розглядаються звернення громадян і основні питання, які піднімаються у них. Робота підприємства планується, виходячи з тих проблем, які порушені у зверненнях.
КП «РЕО-6» і надалі буде продовжувати роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.