В КП «РЕО-9» розпочали ревізію випадків неякісного надання комунальних послуг (фото)
В наш час, мабуть, не знайдеться людини, яка б не вміла рахувати свої кровно зароблені гроші. Вже ніхто не хоче викидати кошти на вітер. Це стосується і надання якісних комунальних послуг, які нам, мешканцям, мають надати виробники послуг – спеціалізовані організації ПАТ «Київенерго», ВАТ АК «Водоканал»…. А якщо послуги неякісні? Що робити пересічному власнику квартири багатоповерхового будинку? Тарифи, на даний час, немалі.
Тут вступає в силу постанова Кабміну № 630 від 21.07.2005 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», згідно якої за недодані в повному обсязі комунальні послуги КП УЖГ району повинно виконати зменшення тарифу по оплаті центрального опалення чи гарячого водопостачання.
Відповідний перерахунок здійснюється на основі актів по замірам температури гарячої води в квартирі чи температури повітря в квартирі, складених представниками КП «РЕО – 9» разом з мешканцями та затвердженого директором комунального підприємства.
Заміри температур виконуються спиртовим термометром.
Останнім часом до КП «РЕО – 9» з заявами про перерахунки зверталися мешканці будинку № 6 по вулиці Депутатській, (кв.268, 199, 269), будинку № 25 по вулиці Котельникова (кв.116, 105), по недогрівам гарячої води та центрального опалення будинку №114/2 по проспекту Перемоги (кв.5, 13, 21, 29, 45, 52, 58, 64, 70, 76, 82, 94, 100).
В КП «РЕО – 9» вже складено відповідні акти за даними зверненнями та займаються усуненням проблеми, що виникла.